اخبار داغ

بازدید معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش از تمرینات تیم ملی جودو‌

علی نژاد: جودو یک سال و نیم سخت را پشت سر گذاشت/ از جودوکاران انتظار داریم توان و تلاش خود را برای موفقیت بگذارند

علی نژاد: جودو یک سال و نیم سخت را پشت سر گذاشت/ از جودوکاران انتظار داریم توان و تلاش خود را برای موفقیت بگذارند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه پشتیبان و حامی رشته جودو است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک از نزدیک نظاره گر تمرینات تیم ملی جودو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تیم ملی جودو بعد از رفع تعلیق، جواز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را دریافت کرده که این مهم با حمایت و پشتیبانی مجموعه مدیریتی ورزش کشور تحقق یافت.
,
در جریان بازدید مهدی علی نژاد از تمرینات تیم ملی جودو، آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون، گزارشی از آخرین وضعیت جودو ایران در آستانِه رقابت های قهرمانی آسیا ارائه داد.
,
مهدی علی نژاد در جریان بازدید از تمرینات تیم های ملی جودو اقایان و نابینایان با بیان اینکه جودو یک سال و نیم سخت را با توجه به تعلیق پشت سر گذاشت، اظهار داشت: خوشبختانه این سال های سخت با تدبیر و با بکارگیری ظرفیت حقوقی سپری و منجر به رفع تعلیق جودو شد و اکنون تیم ملی در آستانه رقابت های قهرمانی آسیا قرار دارد.
,
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: اکنون که جودوی ایران با تلاش گروهی رفع تعلیق شده، از جودوکاران انتظار داریم که با تمام توان و تلاش خود در تاتامی ظاهر شوند.
,
وی تلاش فدراسیون، کادر فنی و جودوکاران را در مسیر آمادگی برای حضور قدرتمند در رقابت های پیش رو ستود و اظهار داشت: آن چه اهمیت دارد، توان حداکثری جودوکاران بر روی تاتامی است و فارغ از هر نتیجه ای که بدست آید، این تلاش ستودنی خواهد بود.
,
علی نژاد گفت: حریفان قدری در رقابت های قاره کهن حضور دارند اما توان و ظرفیت جودوی ایران هم بالاست و خوشبختانه تیم جوانی راهی مسابقات می شوند و در گذشته هم جودوکارانی بودند که در سنین ١٩ سالگی موفق به مدال های خوشرنگ شدند و امیدوارم این تیم هم به موفقیت خوبی برسد.
,
وی وزارت ورزش و جوانان را حامی و پشتیبان جودو دانست و ابراز امیدواری کرد که جودوی ایران در رویدادهای پیش رو درخشش های خوبی داشته باشد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه