اخبار داغ

ایران ۳ - سوریه صفر؛

سربلندی اسکوچیچ در آزمون سوم با درخشش انصاری‌فرد و سردار/ ۳ گل برای یک پذیرایی ساده!

سربلندی اسکوچیچ در آزمون سوم با درخشش انصاری‌فرد و سردار/ ۳ گل برای یک پذیرایی ساده!
تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال سوریه طی یک بازی دوستانه پیروز شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار دوستانه و تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال سوریه، امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این تقابل درنهایت با پیروزی یوزهای سپیدپوش ایرانی در خانه پایان یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این دیدار دوستانه که به‌منظور آمادگی بیش‌تر شاگردان دراگان اسکوچیچ در آستانه ازسرگیری رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار شده بود، ملی‌پوشان ایران از همان دقایق ابتدایی با ضربه سر محمدحسین کنعانی‌زادگان به گل برتری رسیدند تا اکثر دقایق این بازی را از حریف خود پیش باشند.

,

پس از این گل هم حملات ایران ادامه یافت اما رفته‌رفته ابتکار عمل در دستان شاگردان نبیل معلول قرار گرفت. روی یک ضدحمله برق‌آسا و پاس هوشمندانه علی‌رضا بیرانوند، مهدی طارمی در محوطه جریمه سوری‌ها صاحب موقعیت شد که درنهایت توپ او پس از برخورد با گلر تیم ملی فوتبال سوریه، مقابل پای سردار آزمون قرار گرفت تا دومین گل یوزها را سردار به ثمر برساند.

,

در نیمه دوم شدت حملات سوری‌ها بیش‌تر شد و تهدید مهاجمان سوریه گریبان علی‌رضا بیرانوند را گرفت اما با خوش‌شانسی و البته هوشیاری مدافعان و سنگربان ایران، گلی وارد دروازه تیم ملی فوتبال کشورمان نشد تا در دقایق پایانی این تقابل دوستانه، کریم انصاری‌فرد تنها دقایقی پس از ورودش به زمین زمینه‌ساز تحکیم برتری و زننده گل سوم شاگردان دراگان اسکوچیچ در تقابل با سوریه لقب بگیرد.

,

اکثر تعویض‌های سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دقایق پایانی بازی صورت گرفت و این موضوع در شرایطی بود که پیش‌بینی می‌شد دراگان اسکوچیچ برای محک زدن شاگردان خود، زودتر اقدام به تعویض کند.

,

ایران ۳
گل: محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲) - سردار آزمون (۳۷) - کریم انصاری‌فرد (۸۱)

, ایران ۳, ایران ۳,
,

سوریه صفر
گل: -

, سوریه صفر, سوریه صفر,
,

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری، شجاع خلیل زاده، احمد نورالهی، احسان حاج صفی، جعفر سلمانی، میلاد محمدی، علی قلی زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون.
ترکیب تیم سوریه: ابراهیم آلما، ثائر کروما، عمرو میدانی، فارس ارناووط، یوسف الحموی، موید عجان، کامل حمیشه، محمد عنز، محمد عثمان، محمد المواس و عبدالرحمن برکات.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه