اخبار داغ

هدف‌مان در سال جدید تداوم برنامه های انجمن است

اله کرمی: رقابت های تیراندازی العین دستاوردهای خوبی به همراه داشت

اله کرمی: رقابت های تیراندازی العین دستاوردهای خوبی به همراه داشت
رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: جام جهانی العین فرصتی شد تا عملکرد ملی پوشان و حریفان مان را ارزیابی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقیه اله‌کرمی رئیس انجمن تیراندازی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران، برگزاری تمام رویدادهای بین المللی و داخلی لغو شد و به همین دلیل ملی پوشان ما حدود یک سال از فضای رقابت ها دور بودند و مسابقات العین فرصتی شد تا نقاط ضعف و قوت ورزشکاران را شناسایی نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , , ,

وی ادامه داد: در جام جهانی امارات هر ۴۸ ساعت یک بار از تمام ورزشکاران تست PCR گرفته می شد و تیراندازان می بایست با رعایت فاصله گذاری ها در مسابقات و محل انجام تست حاضر می شدند. با وجود سختی هایی که به لحاظ ویروس کرونا در این رقابت ها بود، اما دستاوردهای خوبی برای تیم ملی و انجمن به جهت انجام برنامه ریزی های آینده به همراه داشت.

,

اله کرمی افزود: پیش از مسابقات امارات از طریق فضای مجازی و رسانه عملکرد حریفان تیم ملی را پیگیری می کردیم اما این رقابت ها فضایی را ایجاد کرد تا از نزدیک شاهد وضعیت آنها باشیم که این فرصت و تجربه خیلی خوبی برای ما بود.

,

وی عنوان کرد: ملی پوشان ما در این مسابقات عملکرد رضایت بخش و قابل قبولی داشتند اما به طور حتم با برگزاری جلسات آسیب شناسی وضعیت آنها را بررسی خواهیم کرد تا در مسابقات آتی نتایج بهتری را بدست آوریم.

,

اله کرمی اظهار داشت: من مسئولیت انجمن را در نیمه دوم سال گذشته بر عهده گرفتم و زمانی که مجوز مسابقات و اردوها از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش صادر شد، اردوهای متمرکز تیم ملی و سه مرحله رقابت های آزاد و مسابقات قهرمانی کشور جوانان را با شناسایی استعدادهای این رشته به منظور پشتوانه سازی برای تیم ملی برگزار کردیم.

,

وی بیان کرد: در سال جدید قصد داریم برنامه های انجمن را که از سال گذشته آغاز کرده بودیم با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک ادامه دهیم تا علاوه بر مسابقات پارالمپیک توکیو، برای بازی های پاراآسیایی جوانان و دیگر رویدادهای بین المللی آماده شویم.

,

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین در پایان ضمن تبریک آغاز سال جدید، گفت: از مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای حمایت هایی که از تیم ملی و انجمن داشتند تشکر و قدردانی می کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه