اخبار داغ

مربیان آلومینیوم و فولاد چه گفتند؟

منصوریان: بازی باید 4 بر 2 به نفع ما تمام می‌شد/ نکونام: فولاد در زمین خوابش برده بود!

منصوریان: بازی باید 4 بر 2 به نفع ما تمام می‌شد/ نکونام: فولاد در زمین خوابش برده بود!
پس از بازی آلومینیوم و فولاد که با تساوی بدون گل به پایان رسید، مربیان دو تیم در نشست مطبوعاتی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد که به تساوی بدون گل انجامید، اظهار داشت: می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم. ما در مسیر تغییر روند قرار داریم و این تغییر روند خیلی به ما کمک کرده است. از مدیران کارخانه و باشگاه تشکر می‌کنم که حمایت کردند و ما به خواسته‌های‌مان رسیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم ادامه داد: فولاد تیمی است که روی 20 دقیقه اول خیلی تأکید دارد و ما سعی کردیم حریف را در این زمان از بازی خارج کنیم. روز خوبی داشتیم و چهار بار توپ را به تیر دروازه زدیم. موقعیت‌های خوب دیگری هم داشتیم و فولاد نیز دو موقعیت خیلی خوب داشت. در مجموع اگر قرار بود توپ‌ها به گل بنشیند، من فکرمی‌کنم باید این بازی با نتیجه 4 بر 2 به نفع ما تمام می‌شد. بچه‌ها همه تلاش‌شان را کردند و به تیمم تبریک می‌گویم. ما در سه بازی اخیر کلین‌شیت کردیم و اینکه در خط دفاعی روی نقطه صفر می‌مانیم، به بچه‌ها تبریک می‌گویم.

,

وی خاطر نشان کرد: امروز قبل از بازی اتفاقی رخ داد که تیم ما را دگرگون کرد. وقتی از هتل بیرون آمدیم، دیدیم که هواداران اراکی با پرچم و فشفشه به استقبال تیم آمدند. سفره تیم با سفره هواداران در حال یکی شدن است و همین یار دوازدهم به ما در زمین انرژی داد. هوادار ما را همراهی می‌کند و امیدوارم ویروس کرونا تمام شود و شور واقعی هواداران را در ورزشگاه ببینیم.

,

منصوریان اضافه کرد: در بازی امروز خوش‌شانس نبودیم. چهار بار توپ به تیر خورد و دیگر نمی‌توان گفت بازیکنان بی‌دقت بودند. اگر خوش‌شانس بودیم روند بازی تغییر می‌کرد.

,

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره این سؤال که آیا اراک می‌تواند نقطه بازگشت او به دوران خوب گذشته باشد، اشاره کرد: اینجا را نقطه عطف زندگی‌ام می‌بینیم و می‌توانم حضور در آلومینیوم را با حضور در نفت تهران و سال اول حضورم در ذوب‌آهن مقایسه کنم. اینجا با هواداران همسفره هستیم و باید بعد از بازی جواب آنها را بدهیم.

,

وی درباره وضعیت فولاد نیز ابراز داشت: فولاد این هفته برای آسیا می‌رود و از همین جا برای برای آقایان آذری، نکونام و هاشمی‌نسب و دیگر بچه‌های فولاد آرزوی موفقیت می‌کنم،‌ چون این تیم از هفته آینده فولاد ایران است، نه فولاد خوزستان.

,

منصوریان درباره جذب بازیکنان مطرح در آلومینیوم یادآور شد: اعتقاد به بریز و بپاش زیادی ندارم. اعتقاد دارم نقاط ضعف تیم را در جاهای خاص باید برطرف کنیم. ما هم دوست داریم بازیکن تاپ را خریداری کنیم، ولی اعتقاد دارم تیم را باید بالانس کنیم. نمی‌توانیم یک بازیکن باارزش خیلی بالا جذب کنیم و یک بازیکن را باارزش پایین.

,

سرمربی تیم فوتبال آلومنیوم در خاتمه تصریح کرد: بازیکنان جوان خوبی جذب کرده‌ایم. حمیدرضا طاهر‌خانی که در پرسپولیس حضور داشته فکر می‌کنم به تیم اضافه می‌شود. این بازیکن عقبه خوبی در بین ستاره‌های پرسپولیس داشته. می‌توانستیم سه بازیکن فوق‌العاده گران بگیریم، ولی اعتقاد دارم بازیکن 100 اما بدون انگیزه به دردم نمی‌خورد، ولی بازیکن 70 باانگیزه را می‌توانم به 100 برسانم.

,

*نکونام: فولاد در زمین خوابش برده بود!

, *نکونام: فولاد در زمین خوابش برده بود!,

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم که به تساوی بدون گل انجامید، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در استان مرکزی هستیم. با توجه به اینکه بازی پس از تعطیلات برگزار شد و هر دو تیم به ویژه تیم ما از شرایط مسابقه دور بودند، بازی را با ریسک کمتر آغاز کردیم. تیم ما در 20 دقیقه اول خواب بود و شروع خیلی بدی داشتیم.

,

وی افزود: من به بازیکنانم این شرایط را تذکر داده بودم، آنهم به دلیل اینکه ما از آخرین دیدارمان که در جام حذفی بود، بازی دیگری انجام نداده و از شرایط مسابقه دور بودیم.

,

سرمربی فولاد ادامه داد: از سازمان لیگ تشکر می‌کنم که بازی ما با گل‌گهر را لغو کرد، چون بازیکنان‌مان اصلاً وقت استراحت نداشتند و اگر دیدار با گل‌گهر انجام می‌شد، با توجه به زمان دیدار در لیگ قهرمانان آسیا اصلا نمی‌توانستیم در تعطیلات استراحت کنیم و تیم‌مان هم که دیگر تا پایان فصل هیچ زمانی برای استراحت نداشت.

,

نکونام عنوان کرد: در برنامه AFC اول 18 فروردین، سپس 22 فروردین و در نهایت 21 فروردین زمان بازی اول ما اعلام شد. اگر از همان ابتدا می‌دانستیم که 21 فروردین بازی داریم، مثل سایر تیم‌ها همان چهاردهم بازی می‌کردیم و به بازی با العین هم نزدیک می‌شدیم و این شرایط را برای‌مان بهتر می‌کرد. به هر حال برنامه‌های AFC دچار تغییر شد و ما متضرر و مجبور شدیم 12 فروردین بازی کنیم. شما هم می‌دانید که تیم از شرایط مسابقه دور و در زمین خوابش برده بود. 20 دقیقه اول را بد آغاز کردیم، اما بعد از آن کنترل بازی را در دست گرفتیم و توانستیم 2، 3 موقعیت خوب روی دروازه آلومینیوم داشته باشیم.

, AFC, AFC,

وی گفت: بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که آمادگی ذهنی لازم را نداشتیم و آلومینیوم برای رسیدن به موفقیت بیشتر توان گذاشت. پنج دقیقه ابتدایی نیمه دوم را هم خواب ماندیم و آلومینیوم دو موقعیت داشت. بعد از آن بازی را در دست گرفتیم و فرصت داشتیم. در مجموع دیداری که تیم ما انجام داد، با توجه به دوری از شرایط مسابقه، از لحاظ ذهنی و روحی و روانی خواب بود و این ضربه و لطمه زد و باعث شد که بد بازی کنیم.

,

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: از زمانی که سرمربی فولاد شده‌ام، تیمم در هیچ مسابقه‌ای به اندازه دیدار امروز به حریف فرصت گل نداده بود. امروز تمرکز لازم را نداشتیم و حریف چند فرصت خطرناک داشت. خودمان می‌دانیم و همه اذعان دارند که آلومینیوم در خانه خیلی خوب بازی می‌کند و پرسپولیس را نیز در همین جا شکست داده. هر تیمی که به اینجا آمده، باخته یا مساوی کرده است. به هر حال تیم ما می‌توانست در روزی که در اندازه خودمان بازی نکردیم، برنده باشد.

,

نکونام تصریح کرد: امتیازات این بازی تقسیم شد و حالا باید به فکر بازی در آسیا باشیم که با ذهنیت آماده و بیدار به میدان برویم، چرا که آنجا جایی برای اشتباه کردن نداریم. العین تیمی است که بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارد و حتی به بازیکن خارجی‌اش پاسپورت اماراتی داده‌اند که برای تیم ملی این کشور بازی کند. آنها قابل مقایسه نیستند و خیلی جلوتر از ما هستند. پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است و از این بابت نیز متضرر شدیم. همه پنجره‌های تیم‌های دیگر باز شد، اما هیچ نگاهی به تیم ما نشد و از این بابت متضرر شدیم و مردم خوزستان و تیم فولاد مظلوم واقع شدند. همه تیم‌ها با ارتباطاتی که داشتند، توانستند پنجره خود را باز کنند، اما به تیم ما اجازه ندادند یک بازیکن جذب کنیم و نماینده ایران در آسیا هم که هستیم و بابت این اتفاق متاسفم.

,

وی درباره میزبانی العین که اینکه این میزبانی در اختیار ایران قرار نگرفت، گفت: واقعیتش این است که فوتبال ما چندی وقتی می‌شود که شکست خورده و چیزی عجیبی نیست. ما در فوتبال اینها را می‌دانم که امارات، قطر و عربستان از ما جلوتر هستند. باید واقعی به فوتبال نگاه کنیم. ما فقط در ایران لیگ برگزار می‌کنیم و فوتبال‌مان هیچ چیزی ندارد. واقعیت‌مان این است که ما نمی‌توانیم برگزار کنیم. شما شهرها و مردم را ببینید که چگونه گرفتار کرونا هستند و در این شرایط نمی‌توانیم میزبانی کنیم. این واقعیت فوتبال است و ما نمی‌توانیم و تیم‌های دیگر میزبان می‌شوند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه