اخبار داغ

برای تقابل با پیکان کاملاً آماده‌ایم؛

ماجدی: به‌دنبال قهرمانی با استقلال در هر ۳ جام ممکن هستیم/ مجیدی برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه خاصی دارد

ماجدی: به‌دنبال قهرمانی با استقلال در هر ۳ جام ممکن هستیم/ مجیدی برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه خاصی دارد
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تدابیر خاص خودش را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشاد ماجدی مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پیکان اظهار داشت: ما تمرینات‌مان را پس از چند روز تعطیلی از دوم فروردین ۱۴۰۰ آغاز کردیم و همه بازیکنان به جز آنهایی که مبتلا به ویروس کرونا شده بودند، در تمرین حضور داشتند. با بازیکنان آکادمی تمرینات‌مان را به صورت منظم انجام دادیم و برای بازی فردا آماده هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره شرایط تمرینات استقلال با توجه به ابتلای تعداد بالای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا و اینکه آیا غیبت آنها در تمرینات در روند استقلال اختلال ایجاد کرده است یا نه، گفت: با استفاده از بازیکنان رده امید و آکادمی، آن خلاء پر شد و تمرینات به صورت منظم انجام شد. سایر بازیکنان هم بهبودی‌شان را کسب کردند و در تمرینات حاضر شدند و مشکلی وجود ندارد.
,
 
,
مربی تیم فوتبال استقلال درباره غایبان این تیم برای دیدار مقابل پیکان خاطرنشان کرد: اکنون فقط بابک مرادی و آقای بهزاد غلامپور هستند که هنور با ویروس درگیری دارند و برای آنها و خانواده‌شان آرزوی سلامتی داریم و آرزو می‌کنیم زودتر به خانه خودشان برگردند.
,
 
,
ماجدی درباره اینکه با لغو بازی صنعت نفت، استقلال دو هفته بدون بازی رسمی راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد، خاطرنشان کرد: مجیدی برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تدابیر خودش را دارد. به نظرم فرصت خوبی است تا بازیکنان برای این مسابقات آماده شوند.
,
 
,
وی درباره ساعت بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان گفت: شرایط اینگونه است و ما باید تمام فکرمان را برای تدوین برنامه‌ای خوب بگذاریم و شرایط را طوری تنظیم کنیم که بازیکنان بهترین عملکرد را در همین ساعت‌ها داشته باشند.
,
 
,
مربی تیم فوتبال استقلال درباره شناختش از تیم پیکان اظهار داشت: با توجه به شناخت خوبی که از آقای تارتار و تیم خوبش داریم، پیکان یک تیم جوان و با انگیزه است. مقابل ما هم انگیزه مضاعف دارند. پرس کردن و بازی مستقیم را خوب انجام می‌دهند. تمرینات ما هم بر اساس نقاط ضعف و قوت آنهاست و بچه‌ها آماده یک بازی خوب هستند. امیدوارم بتوانیم با قهرمانی در سه جام دل هواداران‌مان را به دست بیاوریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه