اخبار داغ

فدراسیون به‌دنبال تعیین دقیق سرمربی جدید تیم ملی‌ است؛

ظهرابی: هندبال ایران می‌تواند بر سکوی مسابقات آسیایی بایستد/ ضعف دیپلماسی ورزشی در بحث سلب میزبانی از شیراز دخیل نبود

ظهرابی: هندبال ایران می‌تواند بر سکوی مسابقات آسیایی بایستد/ ضعف دیپلماسی ورزشی در بحث سلب میزبانی از شیراز دخیل نبود
سرمربی تیم هندبال جوانان گفت: ایران با این سطح از هندبال و به‌شرط هماهنگی متوازن و کامل، می‌تواند روی سکوی آسیایی بایستد و حتی شانس حضور در فینال مسابقات آسیایی را هم دارد.
[

مسعود ظهرابی، سرمربی تیم هندبال جوانان و تیم پرسپولیس بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون جریان هندبال در سال گذشته، اظهار داشت: با این‌که سال گذشته برای ورزش ایران خوب نبود اما هندبال توانست تمام برنامه‌های خود را به‌شکلی منظم و مدون انجام دهد. لیگ به‌شکل منظمی برگزار شد و اردوهای مختلف برای تیم‌های ملی مختلف نیز پیگیری شد و البته که در یزد هم میزبان مسابقات بین‌المللی بودیم. اردوی تیم‌های امید و نوجوانان نیز در سال جاری پیگیری خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره سلب میزبانی ایران از تورنمنت قهرمانی جوانان آسیا در شهر شیراز، عنوان کرد: این موضوع به دیپلماسی ورزشی ما ربطی نداشت و واقعاً شرایط قرمز کرونایی بود که کنفدراسیون هندبال آسیا را از اعطای حق میزبانی به شیراز منع کرد. در آن زمان شرایط بهداشتی سختی در شیراز حاکم بود و درنهایت هم که کلاً مسابقات لغو شد. شاید ما در جاهای دیگر از دیپلماسی ورزشی خوبی برخوردار نباشیم و از کرسی‌ها استفاده نکنیم، اما این موضوع فقط مربوط به کرونا بود.

,

او ادامه داد: اگر مشکل دیپلماسی ورزشی داشتیم، قطعاً میزبانی مسابقات آسیایی بزرگ‌سالان به ایران تعلق نمی‌گرفت. هندبال ایران پتانسیل بالایی دارد و در موضوع جوانان هم تنها مسئله کرونا دخیل بود.

,

تیم ملی هندبال ایران در رده پنجم آسیا قرار گرفت

, تیم ملی هندبال ایران در رده پنجم آسیا قرار گرفت,

ظهرابی درخصوص برنامه فدراسیون هندبال برای مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو بیان داشت: ایران با این سطح از هندبال و به‌شرط هماهنگی متوازن و کامل، می‌تواند روی سکوی آسیایی بایستد و حتی شانس حضور در فینال مسابقات آسیایی را هم دارد. امیدوارم از ظرفیت‌های فعلی به‌نحو احسن استفاده شده و هندبال‌مان در سال جاری تقویت شود.

,

سرمربی تیم هندبال جوانان با اشاره به تمرکز فدراسیون بر انتخاب سرمربی تیم ملی، اذعان کرد: فدراسیون درحال بررسی دقیق و ریزبینانه برای تعیین سرمربی جدید تیم ملی‌ست و این موضوع نیازمند زمان است تا تصمیم درستی گرفته شود. فدراسیون هندبال با چند سرمربی هم به گفت‌گو نشسته اما مسائل مالی و کرونایی باعث شده تا فعلاً سرمربی جدید تعیین نشود.

,

ظهرابی نهایتاً درمورد برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های هندبال آسیا گفت: میزبانی این مسابقات کشور عربستان خواهد بود که ۲ تیم از ایران به این تورنمنت اعزام می‌شوند. باتوجه به سرمایه‌گذاری کلان تیم‌های عربی در بخش باشگاهی، کار هندبال ایران سخت است اما امیدوارم این اعزام‌ها هم به کمک هندبالیست‌های ما بیاید و هم به بودجه سال آتی باشگاه‌ها لطمه‌ای وارد نسازد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه