اخبار داغ

کشتی انتخابی المپیک| قرعه کشی مسابقات انجام شد/ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

کشتی انتخابی المپیک| قرعه کشی مسابقات انجام شد/ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
مراسم قرعه کشی رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا، عصر امروز در شهر آلماتی قزاقستان محل برگزاری این مسابقات برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
کشتی فرنگی:
,
در وزن 67 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند محمدرضا گرایی در دور اول با اوچیلوف از تاجیکستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان پوندت از تایلند و داحشان از اردن خواهد رفت. کشتی گیران سوریه، چین و هند در گروه گرایی قرار دارند.
,
در وزن 87 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، حسین نوری در کشتی نخست با شاگلدی آنایف از ترکمنستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم و مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان فی پنگ از چین و جین هیوک کیم از کره جنوبی می رود.
,
در وزن 97 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف جهانگیر توردیف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار میان یانان چن از چین و ژیاموحامت صفراف از ترکمنستان روبرور می شود.
,
 
,
کشتی آزاد:
,
در وزن 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم عبدالک از کویت کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان جون سوک یون از کره جنوبی و حاجی محمد علی از بحرین می رود در این وزن 10 نفر حضور دارند.
,
در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور اول به مصاف علی موحامت اووزمیرادوف از ترکمنستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان منگ حجی جان از چین و پارینیا چامناجان از تایلند می رود. در این وزن 11 نفر حضور دارند که نمایندگان هند، قطر و تاجیکستان در گروه امامی حضور دارند.
,
در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نائویا آکاگوما از ژاپن مبارزه می کند و در صورت پیروزی در این کشتی در مبارزه بعدی به مصاف ضیا موحامت صفراف از ترکمنستان می رود در این وزن 10 کشتی گیر حضور دارند.
,
 
,
بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات کشتی فرنگی فردا (جمعه) و رقابت های کشتی آزاد روز یکشنبه 22 فروردین ماه برگزار می شود.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه