اخبار داغ

پرسپولیس ۱ - نساجی صفر؛

لیگ برتر فوتبال| اعزام پرسپولیس به هندوستان از صدر/ سرخ‌ها ترمزِ ساکت را کشیدند!

لیگ برتر فوتبال| اعزام پرسپولیس به هندوستان از صدر/ سرخ‌ها ترمزِ ساکت را کشیدند!
دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی با پیروزی تیم تهرانی به اتمام رسید.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پرسپولیس و نساجی از ساعت ۱۸:۵۰ امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه درنهایت با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دو تیم در ابتدا بازی با با حملات پی‌درپی آغاز کردند و تیم پرسپولیس هم روی یک سانتر از سوی مهدی ترابی و البته اشتباه گلر نساجی، به گل برتری رسید. نکته عجیب این‌که محمدحسین کنعانی‌زادگان به‌شدت اصرار داشت که گل با برخورد به نوک پای او به ثبت رسیده است!

,

در ادامه نیز موقعیت‌های زیادی روی دروازه دو تیم ایجاد شد اما هم مهاجمان نساجی و هم پرسپولیس از زدن گل عاجز بودند. بازیکنان پرسپولیس در این تقابل حساس تعداد موقعیت‌های خطرناک زیادی ایفا کردند اما تمام آن‌ها با بی‌دقتی مهاجمان برباد رفت.

,

درنهایت و با ورود امید عالی‌شاه و عیسی آل‌کثیر به زمین بازی، روی پاس ارسالی از سمت هافبک پرسپولیس، مهاجم سرخ‌ها مقابل دروازه خالی به موقعیتی عالی رسید تا دروازه نساجی را برای بار دوم باز کند.

,

محمدحسین زاهدی‌فر نیز در این دیدار قضاوت بسیار ضعیفی داشت و با اخراج دو عضو از کادرفنی تیم نساجی و اخطار به بسیاری از بازیکنان درون زمین، شب سخت و کم‌کیفیتی را تجربه کرد.

,

هفته بیستم لیگ برتر - پنج‌شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ساعت ۱۸:۵۰
استادیوم: آزادی - بدون تماشاگر
داور: محمدحسین زاهدی‌فر - کمک‌ها: سعید قاسمی و صادق رستمی - داور چهارم: احمد محمدی
ناظر داوری: علیرضا یزدانی

,
,
,
,

پرسپولیس ۲
گل: مهدی ترابی (۸) - عیسی آل‌کثیر (۹۰)

, پرسپولیس ۲, پرسپولیس ۲,
,

نساجی صفر
گل: -

, نساجی صفر,
,

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری و شهریار مغانلو.
ترکیب نساجی: سعید جلالی‌راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن نجفی، سعید بیگی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی داوران، فرزاد زامهران، کریم اسلامی و علی آل‌کثیر.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه