اخبار داغ

اعضای جدید کمیته پزشکی و آنتی دوپینگ فدراسیون وزنه برداری مشخص شدند/ تست دوپینگ از وزنه برداران تیم جوانان

اعضای جدید کمیته پزشکی و آنتی دوپینگ فدراسیون وزنه برداری مشخص شدند/ تست دوپینگ از وزنه برداران تیم جوانان
اعضای جدید کمیته پزشکی و آنتی دوپینگ فدراسیون وزنه بردای احکام خود را از علی مرادی رئیس فدراسیون دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون  وزنه برداری، در راستای تقویت علمی و تخصصی کمیته پزشکی و آنتی دوپینگ و همچنین مبارزه جدی با پدیده شوم دوپینگ، با پیشنهاد داود باقری رییس کمیته پزشکی و آنتی دوپینگ و نایب رییس فدراسیون دکتر روح الله نوریان، متخصص پزشکی ورزشی و دکتر فایزه ملک لو، متخصص پزشکی ورزشی به عضویت این کمیته درآمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
همچنین برای تعامل بیشتر با مراکز عالی پزشکی و تقویت برنامه های آموزشی پزشکی، ورزشی در حوزه وزنه برداری دکتر محمد حسین پورغریب، معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان مشاور پزشکی ورزشی رییس فدراسیون و عضو کمیته پزشکی و آنتی دوپینگ منصوب شد.
,
 
,
*وزنه برداران تیم جوانان تست دوپینگ دادند
, *وزنه برداران تیم جوانان تست دوپینگ دادند,
 
,
تمامی وزنه برداران تیم ملی جوانان وزنه برداری کشورمان، اعزامی به مسابقات آسیایی ازبکستان تست دوپینگ دادند. بر این اساس تمامی ۶ ملی پوش تیم ملی جوانان وزنه برداری اعزامی به مسابقات آسیایی ازبکستان صبح روز جمعه تست دوپینگ داده تا با خیالی آسوده خود را برای حضور در آوردگاه آسیایی ازبکستان آماده نمایند.
,
 
,
عبدالله بیرانوند، حسین بیرانوند،رضا حسن پور، علیرضا زندی، علیرضا اسفندیاری، ابوالفضل جمعه پور با سرمربیگری سعید علی حسینی و مربیگری سیدمحمد ضیایی نژاد اعضای تیم وزنه برداری جوانان هستند که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان که اواخر اردیبهشت سال جاری در تاشکند برگزار می شود، آماده می کنند.
,
 
,
*حضور اعضای تیم ملی وزنه برداری بانوان درمجموعه پزشکی ورزشی ایفمارک
, *حضور اعضای تیم ملی وزنه برداری بانوان درمجموعه پزشکی ورزشی ایفمارک,
 
,
اعضای تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان از امکانات پیشرفته فیزیوتراپی ایفمارک ایران مال استفاه کردند.
,
 
,
براین اساس با همکاری و تعامل خانم هراتی مدیر مجموعه پیشرفته فیزوتراپی ایفمارک، بانوان ملی پوش وزنه برداری پیش از اعزام به مسابقات آسیایی ازبکستان از خدمات این مجموعه در راستای آماده سازی خود بهره بردند.
,
 
,
پوپک بسامى، فروغ یونسى، الناز باجلانى، سیده الهام حسینى، یکتا جمالى و فاطمه یوسفى ملی پوشان وزنه برداری کشورمان هستند که به مربیگری ژینا ویسی برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان  که از تاریخ ۲۸ فروردین در تاشکند برگزار می شود، آماده می شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه