اخبار داغ

عابدزاده: سزاوار پیروزی مقابل فارِنسه بودیم/ ۸ فینال دیگر وجود دارد و به بردهای بیش‌تر نیازمندیم

عابدزاده: سزاوار پیروزی مقابل فارِنسه بودیم/ ۸ فینال دیگر وجود دارد و به بردهای بیش‌تر نیازمندیم
سنگربان ایرانی تیم ماریتیمو گفت: ۸ فینال دیگر وجود دارد و باید تا انتهای فصل به موفقیت ادامه دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شب گذشته در هفته بیست و ششم لیگ پرتغال، مارتیمو با درخشش بازیکنان ایرانی خود مقابل فارنسه به برتری رسید. در این بازی عابدزاده به بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دروازه‌بان ایرانی پس از این درخشش در مصاحبه با سایت باشگاه اظهار داشت: اول از هر چیزی تشکر می‌کنم بابت این جایزه. ما در طول هفته بسیار زیاد تمرین کردیم و سزاوار این بودیم که به پیروزی دست یابیم. امروز ما برنده شدیم ولی باید به بازی بعدی مقابل بلننسس بیاندیشیم زیرا به بردهای بیشتر احتیاج داریم.
,
 
,
وی ادامه داد: ما می‌خواهیم عملکرد امروزمان را تداوم بخشیم زیرا می دانیم ۸ فینال دیگر وجود دارد و باید تا انتهای فصل به موفقیت ادامه دهیم.
,
 
,
در جدول لیگ پرتغال، ماریتیمو با ۲۴ امتیاز در رده شانزدهم جای گرفته و در منطقه سقوط به دسته پایین تر قرار دارد. بلننسس با ۲۶ امتیاز، فامیلیکائو با ۲۶ امتیاز و بوایشتا با ۲۵ امتیاز بالاتر از ماریتیمو قرار دارند.
,
 
,
عابدزاده گفت: بدون توجه به رقیب، تمام بازی‌های ما اهمیت دارند و ما باید در هر بازی تلاش کنیم تا بتوانیم بازی خودمان را اجرایی کنیم. هدف ما همیشه پیروزی و کسب ۳ امتیاز است. ما تلاش خواهیم کرد و به مبارزه ادامه خواهیم داد زیرا ماریتیمو بیشتر از این ها را می‌خواهد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه