اخبار داغ

دو انتصاب در ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

دو انتصاب در ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی
با حکم باران چشمه دو انتصاب در ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی صورت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، با حکم باران چشمه، مشاور حقوقی و سرپرست کمیته فرهنگی فدراسیون منصوب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی اصغر خمسه، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان مشاور حقوقی فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد. در حکم باران چشمه خطاب به خمسه آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در امور حقوقی، بموجب این حکم از تاریخ 21 فروردین ماه ۱۴۰۰ به عنوان مشاور حقوقی فدراسیون منصوب می شوید.

,

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون و پیگیری امورات حقوقی و قضایی اقدامات بایسته را به عمل آورید.

,

علی اصغر خمسه مولف کتب حقوقی و مدرس دانشگاه در رشته های حقوق و قضا می باشد.

,

*رضا کمالی، سرپرست کمیته فرهنگی فدراسیون شد

, *رضا کمالی، سرپرست کمیته فرهنگی فدراسیون شد,

رضا کمالی، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان سرپرست کمیته فرهنگی فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

,

در حکم باران چشمه خطاب به آقای کمالی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در امور حقوقی، بموجب این حکم از تاریخ 21 فروردین ماه ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست کمیته فرهنگی منصوب می شوید.

,

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون برای توسعه ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنانه های هدفمند، فرهنگی و معنوی اقدامات بایسته را به عمل آورید.

,

خاطر نشان می گردد: آقای دکتر رضا کمالی، دکترای مدیریت فرهنگی و رسانه از هندوستان است که هم اکنون به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان می باشد که در ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی سکان هدایت هیئت  این استان را نیز عهده دار است.

,

مدیرکل روابط عمومی استانداری، تدریس در دانشگاه، دبیر جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری و... بخشی از سوابق کاری درخشان و ارزنده رضا کمالی محسوب می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه