اخبار داغ

از حضور در این مسابقات هیجان‌زده هستم؛

دوومیدانی بین‌المللی جام امام رضا (ع)| تفتیان: ۸ گام دیگر تا المپیک پیش‌رو دارم

دوومیدانی بین‌المللی جام امام رضا (ع)| تفتیان: ۸ گام دیگر تا المپیک پیش‌رو دارم
دونده ملی‌پوش و المپیکی کشورمان گفت: هیجان زده بودم که در اولین مسابقات بین المللی در فضای باز که کشور ما میزبانی آن را بر عهده داشت شرکت کردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله مقدماتی دوی ۱۰۰ متر مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) صبح امروز در استادیوم امام رضا(ع) آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در پایان این مرحله که با شرکت ٤٥ دونده برگزار شد، محمد حسین ابارقی از کرمان، مهران حسینی از مازندران، رضا قاسمی از اصفهان، میثم رشیدی از کردستان، حسن تفتیان از خراسان رضوی، مسعود باقری‌راد از کرمانشاه، اختم یونس و حسین علی الخفاجی از  کشور عراق به فینال دوی ۱۰۰ متر راه پیدا کردند.

,
حسن تفتیان در پایان مرحله مقدماتی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که در استان خودم و در ورزشگاه مجهز امام رضا (ع) هستم و مسابقه دادم، بیشتر هیجان زده بودم که در اولین مسابقات بین المللی در فضای باز که کشور ما میزبانی آن را بر عهده داشت شرکت کردم.
,
 
,
دونده ۱۰۰ متر با بیان اینکه در مرحله مقدماتی تقریبا همه ورزشکاران دویدند و رکوردهای خوبی هم توسط ورزشکاران ایرانی و خارجی ثبت شد، ادامه داد: سطح کیفی و کمی مسابقات بسیار خوب است و ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در مرحله فینال با هشت نفری که انتخاب شدند رقابت می‌کنم.
,
 
,
وی افزود: میزبانی مسابقات بسیار خوب بوده و از تمام عوامل تشکر می‌کنم، مجموعه آستان قدس، فدراسیون دو و میدانی و اداره کل ورزش و جوانان استان که در این شرایط سخت که کرونا تمام دنیا را فلج کرده شرایطی فراهم کردند تا بتوانیم مسابقات را با رعایت کردن تمام شیوه نامه ها برگزار کنیم.
,
 
,
تفتیان در خصوص المپیک عنوان کرد: این اولین قدم بنده در راه المپیک بود و این را به فال نیک می‌گیرم که اولین مسابقات ۱۰۰ متر را در شهر مقدس مشهد استارت زدم، هشت گام دیگر تا المپیک پیش رو داریم، مسابقات مختلف در سطح جهان را شرکت خواهیم کرد و به سوی هدف اصلی که یازدهم مرداد در توکیو است گام بر می‌دارم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه