اخبار داغ

هفت هفته تمرین مداوم و پرفشار را پشت‌سر گذاشتم

مجللی: تیم چین از شرایط کرونا به خوبی استفاده کرده/ شرایط کسب سهمیه با مسابقات دیگر متفاوت است

مجللی: تیم چین از شرایط کرونا به خوبی استفاده کرده/ شرایط کسب سهمیه با مسابقات دیگر متفاوت است
قهرمان کانوکانادایی جهان گفت: هدفم مسابقات قهرمانی جهان است اما در تست تیم ملی توانستم جواز حضور در مسابقات انتخابی المپیک را کسب کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی عادل مجللی با اشاره به حضورش در مسابقات انتخابی المپیک بیان کرد: بعد از بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ به طور تخصصی در رشته سرعتی ۲۰۰ متر تمرین کردم و پارو زدم اما باز هم با تلاش زیاد به ۱۰۰۰ متر برگشتم و در تست تیم ملی قرار شد که در انتخابی المپیک تایلند شرکت کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: پیش از آغاز لیگ، اردو را در بندرانزلی تحت نظر الیاس اقلیمی و با همکاری فدراسیون آغاز کردم. از نتایج لیگ راضی بودم گرچه من در ۵۰۰ و ۲۰۰ متر پارو زدم اما به طور کلی نسبت به شرایط نتایج خوبی داشتم.

,

دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی اینچئون ادامه داد: پس از لیگ نیز تمریناتم را در بندرانزلی حتی در تعطیلات عید دنبال کردم و هفت هفته تمرین مداوم و پرفشار را پشت‌سر گذاشتم و توانستم به آمادگی خوبی برسم.

,

وی درباره تست انتخابی تیم ملی گفت: واقعیت این است که هدف‌گذاری من و مربی‌ام برای مسابقات قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا تهران و بازیهای آسیایی بود و برای ارزیابی شرایط خودم در فروردین‌ماه در تست شرکت کردم اما وقتی سر خط قرار گرفتم، تمرینات باعث شده بود که نتیجه خوبی هم به دست آورم و به عنوان نفر اول به انتخابی المپیک اعزام شوم.

,

مجللی ادامه داد: اکنون هم در بندرانزلی تمرینات را با برنامه‌ریزی بلندمدت و هدفمند با آرامش انجام می‌دهیم و تا مسابقه طبق روال تمرینات را دنبال خواهم کرد.

,

وی همچنین گفت: البته شاید ظاهر امر این باشد که با تمرین کم به اینجا رسیدم اما برنامه‌ای که از مدت‌ها قبل داشتم و با تمرکز در کم کردن وزن به شرایط فعلی رسیدم و می‌توانم بگویم حاصل یک برنامه‌ریزی دقیق است. گرچه شرایطی که در ارتباط با از دست دادن پدرم و اوضاع روحی به وجود آمد، مدتی از تمرین دور ماندم اما پس از آن همه تلاشم را کردم تا جایگاه واقعی خودم را به دست بیاورم.

,

مجللی درباره شرایط کسب سهمیه نیز اظهار کرد: شرایط کسب سهمیه برای همه رقیبان سخت است و من هم تمام تلاشم را خواهم کرد که بهترین نتیجه را بگیرم. رقبا مخصوصا تیم چین از شرایط کرونا به خوبی استفاده کرده و تمریناتشان رو به طور مداوم انجام دادند ولی از بقیه کشورها خبر ندارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه