اخبار داغ

آبی‌پوشان پیش از اعزام به عربستان چه گفتند؟

کمالوند: الدحیل اصلی‌ترین رقیب ماست/ حسینی: پرچم استقلال را بالا نگه می‌داریم

کمالوند: الدحیل اصلی‌ترین رقیب ماست/ حسینی: پرچم استقلال را بالا نگه می‌داریم
استقلالی‌ها پیش از اعزام به عربستان برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فراز  کمالوند درباره حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: تلاش‌مان را خواهیم کرد که بهترین نتایج را بگیریم. از الان نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تیمی حریف ماست، اما روی کاغذ الدحیل قطر اصلی‌ترین رقیب ماست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد وضعیت محمد دانشگر که در لیست استقلال قرار نگرفته است، گفت: دانشگر در لیست اعزامی ما نیست، اما به امید خدا فکری برای این بازیکن خواهیم کرد.

,

مرادمند: الاهلی کِی ضعیف بوده؟!

, مرادمند: الاهلی کِی ضعیف بوده؟!,

محمدحسین مرادمند در آستانه سفر اعضای تیم استقلال به عربستان، درباره شرایط آبی‌پوشان اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است و انگیزه و انرژی خوبی داریم. ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. همه تیم‌ها خوب هستند و نباید تیمی را دست‌کم بگیریم.

,

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد الاهلی عربستان تبدیل به تیمی ضعیف شده است، بیان کرد: همه این‌ها بازی رسانه‌ای است، وگرنه الاهلی چه زمانی ضعیف بوده است؟

,

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا برای شاگردان فرهاد مجیدی گلزنی خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: دعا کنید برای استقلال مثمرثمر باشم. گل زدن یا نزدن من مهم نیست.

,

مرادی: موهایم را برای گرمای هوا کوتاه کردم

, مرادی: موهایم را برای گرمای هوا کوتاه کردم,

بابک مرادی درباره حضور استقلال در عربستان برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: خدا را شکر روحیه‌مان خوب است و امیدوارم از عربستان با دست پر بازگردیم.

,

وی در مورد کوتاه کردن موهایش عنوان کرد: گفتم آنجا هوا گرم است، به همین دلیل موهایم را کوتاه کردم.

,

هافبک تیم استقلال در رابطه با گروه سخت استقلال گفت: برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، فرقی ندارد در چه گروهی باشد.

,

مطهری: شادی گل مخصوصی درنظر گرفته‌ام

, مطهری: شادی گل مخصوصی درنظر گرفته‌ام,
ارسلان مطهری، مهاجم استقلال درباره گروه آبی‌پوشان در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: دعا کنید که بتوانیم بازی‌های‌مان را ببریم. سخت‌ترین گروه بین نمایندگان ایران، برای استقلال است. تلاش‌مان را می‌کنیم که نتیجه بگیریم. فکر کنم بتوانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم و به عنوان تیم اول از گروه‌مان صعود کنیم.
,

وی در مورد اینکه آیا شادی گلش را برای این مسابقات کنار گذاشته یا نه، یادآور شد: صددرصد شادی مخصوص خودم را کنار گذاشته‌ام. 

,

حسینی: پرچم استقلال را بالا نگه می‌داریم

, حسینی: پرچم استقلال را بالا نگه می‌داریم,

سیدحسین حسینی درباره حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: شرایط خوبی داریم و امیدوارم از گروه‌مان در این مرحله صعود کنیم.

,

وی در مورد میزبانی عربستان تصریح کرد: هنوز به عربستان نرفته‌ایم که بدانیم میزبانی به چه صورت بوده، اما فولاد خوزستان که به آنجا سفر کرده، از میزبانی رضایت دارد. 

,

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در خصوص انگیزه آبی‌پوشان برای موفقیت در عربستان گفت: همه با انگیزه خاصی وارد این مسابقات می‌شویم تا پرچم استقلال را بالا نگه داریم.

,

یزدانی: نیازی به واکسن نیست!

, یزدانی: نیازی به واکسن نیست!,

سیاوش یزدانی درباره اعزام استقلال به لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر به مرز آمادگی رسیده‌ایم و از مردم می‌خواهم ما را دعا کنند تا نماینده شایسته‌ای برای کشور باشیم. 

,

وی اشاره کرد: کادر فنی حریفان را آنالیز کرده‌ و می‌توانیم مقابل حریفان بازی‌های خوبی انجام دهیم. باید به خوشحالی مردم فکر کنیم و همین موضوع به ما انگیزه می‌دهد.  

,

مدافع تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه آیا آنها برای اعزام واکسن زده‌اند یا خیر، گفت: ما واکسن نزدیم. نزدیک به سه بار من کرونا گرفتم و دیگر نیازی به واکسن نیست!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه