اخبار داغ

با ارائه گزارش روئسای فدراسیون‌ها و در جلسه ستاد عالی؛

سلطانی‌فر: اعتبار ۲ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ به فدراسیون‌ها ابلاغ شد/ برای ورزشکاران و المپین‌ها کمک‌هزینه درنظر گرفتیم

سلطانی‌فر: اعتبار ۲ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ به فدراسیون‌ها ابلاغ شد/ برای ورزشکاران و المپین‌ها کمک‌هزینه درنظر گرفتیم
وزیر ورزش و جوانان گفت: کمک هزینه دارندگان سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک هم به مدت یکسال طبق مصوبه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک که به بررسی فرایند اعزام کاروان پارالمپیکی ایران با نام سردار دل‌ها به توکیو همراه بود، مسعود سلطانی‌فر اظهار داشت: دیروز موفق شدیم اعتبار دو ماه اول سال ۱۴۰۰ را تا پایان اردیبهشت ماه بصورت یکجا به فدراسیون ها پرداخت کنیم و در این بین رقم فدراسیون های المپیکی و پارالمپیکی بیشتر از اعتبارات مصوب آنها بود تا مشکلی برای برپایی اردوها و اعزام به مسابقات کسب سهمیه نداشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وزیر ورزش و جوانان گفت: کمک هزینه دارندگان سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک هم به مدت یکسال طبق مصوبه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک پرداخت شده است و با توجه به تعویق این بازی ها مقرر شد که ۶ ماه باقی مانده تا پایان بازی ها نیز برای کمک هزینه در نظر گرفته شود.
,
 
,
سلطانی فر درادامه از پرداختی های شش ماه آینده به ورزشکاران دارنده سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک در هفته جاری خبر داد و افزود: هر ورزشکاری در هر مقطع زمانی هم موفق به کسب سهمیه شود، بصورت یکجا هجده ماه کمک هزینه را دریافت خواهد کرد تا مشکلی در زمینه آمادگی برای اعزام نداشته باشند.
,
 
,
در این جلسه محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک و دیگر مسئولان این کمیته به تشریح فرایند آماده سازی کاروان ورزشی سردار دل‌ها پرداختند. روسای فدراسیون‌های نابینایان و کم بینایان همچنین ورزش های جانبازان و معلولان دقایقی گزارش هایی از ورزشکاران و تیم های اعزامی به بازی های پارالمپیک ارائه دادند.
,
 
,
رییس کمیته ملی المپیک همچنین مهدی علی‌نژاد، ژاله فرامرزیان، مهین فرهادی‌زاد و سیدعبدالحمید احمدی معاونان وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی، علی رغبتی و طهماسبی از مدیران ستادی این وزارتخانه و دیگر اعضای ستاد هم در این جلسه حضور داشتند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه