اخبار داغ

ترویج دهندگان تنیس روی میز در سراسر دنیا روز جهانی تنیس روی میز 2021 را چگونه جشن گرفتند؟

گزارش فدراسیون جهانی از روز جهانی تنیس روی میز در ایران؛ پینگ پنگ با کودکان کار

گزارش فدراسیون جهانی از روز جهانی تنیس روی میز در ایران؛ پینگ پنگ با کودکان کار
فدراسیون جهانی از روز جهانی تنیس روی میز در ایران گزارشی منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز در گزارشی به روز جهانی تنیس روی میز و فعالیت های انجام شده در سراسر جهان پرداخت و از مهمترین اقدامات انجام شده رونمایی کرد. در این بخشی از این گزارش به فعالیت انجام شده در ایران نیز اشاره شده.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز آمده است: سرانجام روز جهانی تنیس روی میز 2021 فرا رسید و جامعه تنیس روی میز در سرتاسر جهان با تلاش برای  همگانی کردن رویدادهای ورزشی خود این روز را جشن گرفتند. از آنجایی که تمرکز اصلی امسال توانمند سازی دختران و زنان بوده، ترویج دهندگان محلی در سراسر جهان به ارتقا بیشتر این کمپین و توانمند سازی دختران و زنان در جوامع خود کمک کردند.

,

بسیاری از ترویج دهندگان ما به دلیل همه گیری کووید 19 مجبور به تغییر برنامه های خود در واپسین لحظات و یا حتی لغو جشن های حضوری خود شدند. با این حال، تنها چیزی که هیچ وقت در خانواده تنیس روی میز کم نبوده است،  عزم راسخ و خلاقیت است. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه ترویج دهندگان الهام بخش ما در روز جهانی تنیس روی میز انجام دادند:

,

ایران: با هدف کمک به کودکان کار و آنهایی که پیشینه مهاجرت غیرقانونی دارند، حوری آقامیری برای 130 کودک در تهران فرصتی ایجاد کرد تا با استفاده از تنیس روی میز راهی برای بیرون آمدن از موقعیتشان پیدا کنند. طی هفته های نزدیک به 6 آوریل، وی در چارچوب یک برنامه استعدادیابی از مدارس مختلف بازدید کرده است. همچنین برای اطمینان از تأثیر اجتماعی بلندمدت برای کودکان، به معرفی آموزش تنیس روی میز در مدرسه کمک کرده و به موسسات محلی کمک می کند تا تجهیزات لازم مانند میز تنیس روی میز، راکت، توپ، تی شرت و روسری جمع آوری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه