اخبار داغ

با واکسیناسیون دغدغه ورزشکاران برطرف شد

مشایخی: بسکتبال بعد از المپیک کاپ آسیا را در پیش دارد/ امیدوارم کاروان اعزامی ایران در المپیک بتواند موفقیت بزرگی را کسب کند

مشایخی: بسکتبال بعد از المپیک کاپ آسیا را در پیش دارد/ امیدوارم کاروان اعزامی ایران در المپیک بتواند موفقیت بزرگی را کسب کند
بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: برنامه ریزی های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در جهت واکسینه شدن ورزشکاران اعزامی قدم بسیار بزرگی بود و کمک کرد تا بتوانیم به دور از استرس و در شرایط عادی تری به تمرینات خود بپردازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سجاد مشایخی عضو تیم ملی بسکتبال درباره واکسیناسیون ملی پوشان اظهار داشت: از وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک قدردانی می کنم که با یک برنامه ریزی بسیار خوب شرایط را جهت واکسینه شدن ورزشکاران فراهم کردند و یکی از بزرگترین دغدغه های ورزشکاران را برطرف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: آرزوی قلبی من این است که همه مردم و ورزشکاران ایران واکسینه شوند و به زودی شر این ویروس از کشورمان دور شود و بتوانیم به زندگی عادی برگردیم.

,

سجاد مشایخی با اشاره به برگزاری اردوهای متعدد تیم بسکتبال اظهار داشت: از آنجاییکه تیم بسکتبال باید راهی المپیک شود و پس از آن کاپ آسیا را در پیش داریم، واکسینه شدن کمک بسیاری کرد تا بتوانیم به دور از استرس و در شرایط عادی تری به تمرینات خود بپردازیم.

,

عضو تیم ملی بسکتبال در پایان گفت: برنامه ریزی های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در جهت واکسینه شدن ورزشکاران اعزامی قدم بسیار بزرگی بود و امیدوارم کاروان اعزامی ایران بتواند در مسابقات موفقیت بزرگی را کسب کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه