اخبار داغ

برای کمک به کشتی میزبانی را قبول کردیم؛

خیرآبادی: برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم کشتی نوجوانان و جوانان، توان‌مندی استان کردستان را نشان داد

خیرآبادی: برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم کشتی نوجوانان و جوانان، توان‌مندی استان کردستان را نشان داد
رئیس هیأت کشتی استان کردستان گفت: کردستان توانمندی‌های خود را در برگزاری مسابقات نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، جمشید خیرآبادی، رئیس هیأت کشتی استان کردستان اظهار داشت: ابتدا از فدراسیون کشتی تشکر می کنم که به هیئت کشتی استان کردستان اعتماد کرد و میزبانی دو رقابت مهم انتخابی را به ما داد. البته هدف اصلی ما کمک به برنامه های کشتی کشور و فدراسیون کشتی بود و اگر بازهم فدراسیون به ما اعتماد کند، حتما در خدمت کشتی کشور خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
خیرآبادی تصریح کرد: دو رقابت سنگین را به فاصله ی دو روز برگزار کردیم و سعی کردیم که در این مسابقات پروتکل های بهداشتی به صورت کامل اجرا شود. تیم های شرکت کننده موظف به آوردن آزمایش "پی سی آر" برای شرکت در این مسابقات بودند اما خودمان نیز، آزمایش هایی را پیش و در حین مسابقات انجام دادیم تا خدای نکرده برای کسی مشکلی پیش نیاید.
,
 
,
رئیس هیئت کشتی استان با قدردانی از همکارانش در این هیئت گفت: به شخصه کار زیادی را برای برگزاری این مسابقات انجام ندادم و تمام زحمات بر روی اعضای هیئت کشتی و همکاران بنده بود که با برگزاری این مسابقات تبوانمندی های خود را نشان دادند. البته برخی به دنبال این بودند که با ارسال سیگنال هایی باعث تعطیلی این مسابقات شوند که به فضل خدا و با توجه به بزرگی ورزش کشتی در کشور، این مورد اتفاق نیافتاد و کسانی که به دنبال سیاه نمایی بودند به هدفشان نرسیدند.
,
 
,
خیرآبادی با اشاره به پخش مستقیم این مسابقات از شبکه استانی و شبکه ورزش گفت: تمام تلاش خود را کردیم که این رقابت ها به صورت مستقیم برای علاقمندان به کشتی پخش شود و در اینجا باید از زحمات آقای هادی عامل گزارشگر توانای کشتی قدردانی کنم. پخش مستقیم این مسابقات باعث شور و هیجانی در کشتی استان شد، به طوری که بسیاری از خانواده ها برای ثبت نام فرزندانشان در کشتی به هیئت کشتی استان مراجعه کرده اند.
,
 
,
رئیس هیئت کشتی استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی نفرات حاضر در این مسابقات، از شرایط برگزاری رقابت ها رضایت داشتند و این مهم توانمندی های استان کردستان را در برگزاری مسابقات نشان داد و امیدوارم که در آینده بتوانیم میزبان مسابقات بزرگتری در کردستان باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه