اخبار داغ

با پرداخت به موقع بودجه فرآیند آمادگی برای بازی های المپیک به خوبی طی شود

باقرزاده: مدال جهانی عابدینی انگیزه شمشیربازان را دوچندان کرده/ شمشیربازی به صید مدال تاریخی در المپیک فکر می کند

باقرزاده: مدال جهانی عابدینی انگیزه شمشیربازان را دوچندان کرده/ شمشیربازی به صید مدال تاریخی در المپیک فکر می کند
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: به فکر صید مدال تاریخی برای ورزش ایران در المپیک هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فضل الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی اهمیت پرداخت سریع و به موقع وزارت ورزش و جوانان برای دو ماه ابتدای سال را که بصورت یکجا به حساب فدراسیون ها واریز شده بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و توضیح داد: سابقه نداشته که پرداخت اعتبارات فدراسیون ها به این شکل و با سرعت در ابتدای سال صورت گیرد و این اقدام واقعا در ایجاد آرامش فدراسیون ها بویژه فدراسیون هایی که برای بازی های المپیک آماده می شوند، ارزش زیادی دارد و قطعا باعث خواهد شد فرآیند آمادگی برای حضور قدرتمند در بازی های المپیک به خوبی طی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رییس فدراسیون شمشیربازی تصریح کرد: کمیته ملی المپیک نیز در پرداخت اعتبارات به فدراسیون ها عملکرد بسیار خوبی داشته و به خوبی و با سرعت و دقت اعتبارات را واریز کرده اند که همه این موارد بیانگر حمایت قاطع وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از کاروان ورزشی ایران است. این حمایت و پشتیبانی قطعا به سود ورزش کشور است و امیدوارم با توجه به آرامش موجود در ارکان مدیریتی ورزش کشور ماه های باقیمانده تا شروع بازی های المپیک نیز به خوبی سپری شود و در نهایت منجر به اتفاقات و افتخارات بی نظیر در توکیو شود.

,

فضل الله باقرزاده شرایط شمشیربازی ایران برای حضور در المپیک توکیو را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: شمشیربازی در المپیک ریو در یکقدمی مدال قرار داشت ولی به دلایل مختلف و در کمال شایستگی به آن نرسید اما برای المپیک توکیو با قدرت تر از همیشه به فکر صید مدال تاریخی برای ورزش ایران هستیم تا به تاریخ سازی خود ادامه دهیم.

,

نایب رییس کمیته ملی المپیک گفت: شمشیربازی با کسب مدال جهانی عابدینی در سال 98 یک نتیجه بسیار خوب را رقم زد و انگیزه اهالی این رشته را برای مدال المپیکی دوچندان کرده است. امیدوارم سیر صعودی شمشیربازی ادامه یابد و مدال المپیکی این رشته هم به ویترین افتخارات اضافه شود تا رونق بیشتری در ورزش بوجود آید و علاقمندان به این رشته افزایش پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه