اخبار داغ

تلاش می کنم در بوداپست سهمیه بگیرم

قیصری: برای اولین بار در مسابقات جهانی حضور خواهم داشت/ امیدوار به کسب بهترین نتیجه هستم

قیصری: برای اولین بار در مسابقات جهانی حضور خواهم داشت/ امیدوار به کسب بهترین نتیجه هستم
ملی‌پوش پاراکانو کشورمان گفت: اولین حضورم را در مسابقات جهانی در مجارستان تجربه خواهم کرد و امیدوار به کسب بهترین نتیجه هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات کاپ جهانی و کسب سهمیه پارالمپیک قایقرانی اواخر اردیبهشت‌ماه در مجارستان برگزار خواهد شد. تیم پاراکانو ایران سه نماینده در این رقابت‌ها دارد. مسعود قیصری ملی‌پوش پاراکانو در کلاس KL3 که اولین حضورش در مسابقات جهانی را تجربه خواهد کرد با توجه به روند تمریناتش، به این مسابقات امیدوار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, KL3,

ملی‌پوش پاراکانو گفت: پس از تلاش فراوان و تمرینات پرفشار، توانستم در تست انتخابی تیم ملی نظر کمیته و کادر فنی را جلب کنم و خوشحالم که به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور خواهم داشت.

,

مسعود قیصری ادامه داد: من اولین تجربه حضور در مسابقات جهانی را خواهم داشت. البته در کنار عزیزانی تمرین و تلاش می‌کنم که بارها در مسابقات مختلف حضور داشتند و من را از تجربیات خود بی‌بهره نگذاشته‌اند و انگیزه لازم را هم دارم.

,

وی با اشاره به تمرینات پرتلاشش اظهار کرد: چیزی در تمرینات کم نگذاشتم و امیدوارم در اولین حضور در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را کسب کنم.

,

قیصری درباره شرایط کسب سهمیه بیان کرد: بالاخره شرایط دشواری است و همه برای کسب بهترین نتیجه می‌آیند. 6 قایق سهمیه را کسب کرده‌اند و در مسابقات پیش رو 4 قایق دیگر سهمیه خواهند گرفت. من هم تلاش می‌کنم جزو آن 4 قایق باشم.

,

ملی‌پوش پاراکانو با تقدیر از حمایت‌های فدراسیون قایقرانی گفت: باید از حمایت مسعود مهدوی‌نیا سرمربی پاراکانو تشکر کنم و اینکه اجازه داشتم مدتی در کنار و تحت‌نظر اسطوره و ورزشکار پرافتخار قایقرانی احمدرضا طالبیان تمریناتم را دنبال کنم.

,

وی ادامه داد: با برگزاری لیگ نیز آقای طالبیان من را در کنار تیم سپاهان که مربگیری آن را بر عهده داشت قرار دارد و این انگیزه‌ای شد برای تمرینات بهتر و تلاش بیشتر. به امید خدا با کسب یک نتیجه درخشان جواب زحمات همه را خواهم داد.

,

قیصری همچنین تاکید کرد: در مسابقات کسب سهمیه تمامی کشورها با آمادگی کامل حضور دارند، من نیز با تمام وجود و خیلی سخت تمرین کردم و امیدوارم در بین 10 ورزشکار برتر جهان، شانس حضور در پارالمپیک توکیو را داشته باشم و برای همه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی کشورم در مسابقات پیش‌رو آرزوی موفقیت دارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه