اخبار داغ

دو خبر از فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

سفر باران چشمه به قم/ یک انتصاب در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

سفر باران چشمه به قم/ یک انتصاب در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی
سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ضمن حضور در قم با مسوولین هیئت این استان دیدار داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری فدراسیون به  ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در شامگاه هفتمین روز  از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، باران چشمه طی نشستی که در آن مسعود ملکی سرپرست دبیری فدراسیون ایشان را همراهی می کرد، امیر فردی رییس هیئت استان، حامد خاکدوست نایب رییس هیئت استان و  فریدی خیر و ورزش یار زورخانه ای حضور داشتند، به بحث و تبادل نظر در رابطه با ترویج فرهنگ‌پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای در استان قم پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این دیدار توسط امیر فردی گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در هیئت استان طی سال گذشته به سرپرست فدراسیون ارائه گردید.

,

پس از ارائه این گزارش و استفاده از رهنمودهای باران چشمه، طرفین در خصوص چشم اندازهای آینده و برنامه ها و سیاست های فدراسیون و هیئت استان گفتگو نمودند.

,

تاکید بر سیاست استفاده از همه ظرفیت های استان ها در کمیته های فدراسیون، لزوم همگانی کردن فرهنگ پهلوانی در دیگر ورزشها با کمک هیئت های ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استانها، برنامه ریزی برای برگزاری با شکوه هفته فرهنگی پهلوانی و ... از مهمترین مباحث این نشست بود.

,

زیارت حرم حضرت معصومه (س) و بازدید از زورخانه های شهیدان سلیمانیان و شهید فهیمده بخشی از برنامه های سفر یک روزه مسوولین فدراسیون به استان قم بود.

,

*فردی، دبیر کمیته مرشدان فدراسیون شد

, *فردی، دبیر کمیته مرشدان فدراسیون شد,

امیر فردی، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان دبیر کمیته مرشدان فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

,

در حکم باران چشمه خطاب به فردی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی و هنر مرشدی، بموجب این حکم از تاریخ 6 اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به عنوان دبیر کمیته مرشدان فدراسیون منصوب می شوید.امید است با اتکال به خداوند متعال و با همکاری سایر اعضای کمیته و استفاده از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون برای توسعه ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه  های هدفمند اقدامات بایسته را به عمل آورید.

,

امیر فردی هم اکنون به عنوان سکاندار هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان قم فعالیت دارد و پیش از این نیز در سمت دبیری کمیته مرشدان با این  فدراسیون همکاری داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه