اخبار داغ

دیدار کافی با رئیس فدراسیون تنیس/ احداث چهار زمین تنیس در استان خراسان شمالی

دیدار کافی با رئیس فدراسیون تنیس/ احداث چهار زمین تنیس در استان خراسان شمالی
رییس هیات تنیس استان خراسان شمالی با حضور در فدراسیون با رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس: رضا کافی رییس هیات تنیس استان خراسان شمالی با حضور در فدراسیون با داود عزیزی دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رییس هیات تنیس استان خراسان شمالی که دو ماه پیش با رای اعضای مجمع فعالیت خود را آغاز کرد در این دیدار گزارشی از عملکرد دو ماهه و برنامه های آینده این هیات را ارائه داد.

,

رضا کافی تلاش برای جذب اسپانسر و حامیان مالی با هدف ورود شرکت ها و سرمایه گذاران برای تأسیس باشگاه های تنیس را از جمله برنامه های مهم هیات تنیس خراسان شمالی عنوان و تصریح کرد: بدون شک حضور بخش خصوصی در تنیس منجر به افزایش رونق این رشته مهیج خواهد شد و برای تحقق این مهم و گسترش بیشتر این رشته، بخش خصوصی را برای ورود به تنیس حمایت و هدایت خواهیم کرد.

,

رییس هیات تنیس استان خراسان شمالی گفت: در همین مدت کوتاه بازسازی زمین های تنیس شهربازی بجنورد مورد توجه قرار گرفت و بعد از 11 ماه تعطیلی به بهره برداری مجدد رسید.

,

کافی اهمیت احداث زمین های تنیس برای رونق این رشته را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: با حمایت رییس فدراسیون تنیس و مدیرکل ورزش و جوانان استان، پیگیری برای احداث چهار زمین تنیس در شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین را آغاز شده تا برنامه های توسعه ای هیات در ابعاد آموزشی و قهرمانی و همگانی را با قدرت ادامه دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه