اخبار داغ

ابراز رضایت فرزام از وضعیت ملی پوشان روئینگ در ژاپن

ابراز رضایت فرزام از وضعیت ملی پوشان روئینگ در ژاپن
سرمربی تیم ملی روئینگ ایران درباره شرایط پاروزنان گفت: ملی پوشان شرایط خوبی دارند و آماده هستند تا برای بهترین نتیجه در مسیر کسب سهمیه المپیک تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، افشین فرزام درباره وضعیت ملی پوشان در رقابت های انتخابی المپیک اظهار کرد: ملی پوشان تا قبل از اعزام تمرین کردند و شرایطشان خوب بوده و اکنون نیز در پیست مسابقه تمرین داشتند. همه آماده هستند تا با قدرت به آب بزنند و بهترین نتیجه را کسب کنند. کارمان بسیار دشوار است و باید با تمرکزی بالا رقابت داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره محدودیت های ژاپن برای مقابله با ویروس کرونا نیز بیان کرد: همه پروتکل ها با جدیت بالایی رعایت می شود. اتفاق خوب این بود که قرنطینه نداشتیم و بچه ها توانستند از روز نخست با آرامش بیشتری تمرین کنند. ژاپن چون میزبان المپیک است با دقت بسیار بالایی همه چیز را تحت کنترل دارد تا مشکلی ایجاد نشود.

,

سرمربی تیم روئینگ ایران همچنین تصریح کرد: ملی پوشان ایران با تمام تلاش تمرین کرده اند و وضعیت خوبی دارند. در اینجا هم شرایطشان خوب است. مردم عزیزمان ما را دعا کنند تا بتوانیم دست پر به کشور برگردیم و نماینده های شایسته ای برای قایقرانی کشور باشیم. بحث المپیک مطرح است و باید بتوانیم افتخار آفرین باشیم.

,

رقابت های انتخابی المپیک در صورت مساعد بودن شرایط از فردا آغاز می شود و نماینده های کشورمان نیز به آب خواهند زد.

,

افشین فرزام و سولماز‌ عباسی کادر فنی تیم ملی در این مسابقات هستند و بهمن نصیری در روئینگ تک‌نفره سنگین‌وزن مردان، نازنین ملایی در روئینگ تک‌نفره سنگین‌وزن بانوان و کیمیا‌زارعی و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه