اخبار داغ

سازا دیزاین، برترین شرکت معماری طراحی کابینت

سازا دیزاین، برترین شرکت معماری طراحی کابینت
کابینت های گلاس با وجود این که از mdf نیز ساخته شده است ولی این ورقه جلوه زیبایی ندارد به همین دلیل است که کابینت سازان از روکش هایی که باعث نمای بهتر محصول خود می شوند استفاده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کابینت های گلاس دارای ظاهر جذاب تر و زیباتری نسبت به سایر کابینت ها هستند. به همین دلیل مشتریان این کابینت نسبت به سایر کابینت ها بیش تر می باشد. برای این که شما را بیش تر با این کابینت آشنا سازیم باید بگوییم که این کابینت از پلیمری تولید می شود که این پلیمر از شیشه، شفافیت بالاتری داشته و میزان مقاومت و کیفیت آن به حدی است که می توان از آن برای ساخت سایر وسایل منزل نیز استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کابینت های گلاس,

تعریف کابینت های گلاس

, تعریف کابینت های گلاس,

این کابینت ها از دو قسمت  تشکیل شده اند. Mdf  قسمت اصلی این کابینت ها را تشکیل می دهد. پس باید بدانید که هیچ کابینتی تنها از های گلاس ساخته نشده است و به طور ساده تر mdf حاوی مواد مختلفی است که های گلاس نیز از جمله این مواد به شمار می رود. در یک سمت  mdf ورقات های گلاس قرار گرفته است. قسمتی از  mdfکه درون کابینت است با مواد دیگری روکش می شود. در نتیجه قسمت بیرونی و داخلی با یکدیگر فرق دارند. پلیمری که های گلاس از آن تولید می شود پلی متیل متاکریلات نام دارد که بیش تر به اسم پلکسی گلاس نیز مشهور است. به طور خلاصه شما در ظاهر، های گلاس را می بینید ولی در داخل آن mdf وجود دارد. های گلاس ها برگرفته از نام خود دارای ظاهر شفاف و درخشنده ای هستند. نوعی از ورقات های گلاس وجود دارند که به خاطر این که می توانند در مقابل آب و سایر مواد مرطوب مقاومت کنند از محبوبیت بیش تری نیز برخودار می باشند. این کابینت به دلیل خصوصیات شگفت انگیزی که دارد برای استفاده در فضای داخلی شما بسیار مناسب می باشند و باعث جذابیت و زیبایی آشپزخانه شما می گردند. همان طور که قبلا هم ذکر کردیم از بهترین خوبی های این کابینت وجود ظاهر براق آن می باشد که باعث شده در بازار مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.جنس کابینت های گلاس

, Mdf , mdf, mdf,  mdf, mdf, جنس کابینت های گلا, س,

کابینت های گلاس با وجود این که از mdf نیز ساخته شده است ولی این ورقه جلوه زیبایی ندارد به همین دلیل است که کابینت سازان از روکش هایی که باعث نمای بهتر محصول خود می شوند استفاده می کنند. پلگسی گلاس ها ورقاتی هستند که جنس آن ها بسیار محکم می باشند و همین طور ظاهر شفافی نیز دارند.

, mdf,

رنگ کابینت های گلاس

, رنگ کابینت های گلاس,

به دلیل این که جنس پلکسی گلاس ها از پلاستیک می باشد. به همین دلیل می توان آن ها را در رنگ های بی شمار و همین طور الگوها و نقش های مختلفی فراهم نمود که این ویژگی خود باعث محبوبیت بیش تر این کابینت ها شده است.

,

 

,

بافت کابینت های گلاس

, بافت کابینت های گلاس,

این محصولات دارای سطح هموار و جلاداری می باشند. حتی این ورقات از شیشه نیز شفاف تر هستند! با این که چگالی های گلاس از شیشه پایین تر است ولی دوام بسیار خوبی دارد. به طور دقیق تر چگالی این ورقات چیزی در حدود 1180 کیلوگرم می باشد. های گلاس ها به راحتی قابل شستشو هستند تنها کافی است که یک دستمال را نمناک کرده و سپس اقدام به پاکیزه کردن آن نمایید. این به این علت است که آب نمی تواند به داخل این ورقه نفوذ کند. به دلیل این که این ورقات قیمت پایینی ندارند در این راستا یک سمت با پلکسی و سمت دیگر با سایر مواد پوشیده می شوند. اما باید توجه کنید که مواد دیگر نسبت به پلکسی گلاس مقاومت کمتری در برابر رطوبت دارند.

,

, ,

 

,

نما و ظاهر ورقات های گلاس

, نما و ظاهر ورقات های گلاس,

اکثر افراد هنگام انتخاب کابینت ها، از کابینتی استفاده می کنند که بتواند ظاهر جذاب تری به آشپزخانه ببخشد. همین طور شفاف بودن این کابینت باعث می شود که به خوبی بتواند با سایر رنگ های موجود در آشپزخانه ترکیب شود و درخشندگی آشپزخانه شما بیش تر گردد. همه این خصوصیات همراه با یکدیگر باعث شده است که از این کابینت ها بتوان به راحتی برای سبک مدرن استفاده کرد. استفاده از این کابینت ها باعث می شود که ظاهر آشپزخانه شما دچار تغییرات اساسی گردد.

,

قابل استفاده در آشپزخانه های کم نور

, قابل استفاده در آشپزخانه های کم نور,

به دلیل شفافیت بسیار بالای این ورقات، نوری که به آن ها برخورد می کند منعکس شده، در نتیجه محیط داخلی شما روشن تر و پرنورتر می شود. همان طور که می دانید هرچه نور آشپزخانه شما بیشتر باشد فضا نیز بزرگ تر بنظر می آید. ولی شما به راحتی می توانید از این کابینت در آشپزخانه هایی که فضای بیش تری دارند نیز استفاده کنید. کافی است تا از یک رنگ مناسب استفاده شود.

,

دوام و ماندگاری بالا

, دوام و ماندگاری بالا,

میزان طول عمر هر وسیله ای به دوام آن نسبت به آب و رطوبت بستگی دارد. این کابینت ها دارای مقاومت خوبی در برابر آب هستند.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه