اخبار داغ

نشست هماهنگی پیش از دربی پایتخت برگزار شد

نشست هماهنگی پیش از دربی پایتخت برگزار شد
جلسه هماهنگی قبل از دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۱ امروز پنجشنبه در سالن اجتماعات سازمان لیگ برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه هماهنگی قبل از دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۱ امروز پنجشنبه در سالن اجتماعات سازمان لیگ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جلسه هماهنگی قبل از دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۱ امروز پنجشنبه در سالن اجتماعات سازمان لیگ برگزار شد.,
, 

فریبرز محمودزاده به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر بازی، مدیریت این جلسه را بر عهده داشت. سهیل مهدی به عنوان رئیس کمیته مسابقات و رحیمی مقدم به عنوان ناظر داوری به همراه مسوولان برگزاری بازی و مدیران دو تیم در جلسه حضور داشتند.

,

در جریان این نشست، نکات مربوط به برگزاری مسابقه، از پروتکل‌های بهداشتی گرفته تا موارد مربوط به حضور میهمانان ویژه و جلوگیری از حضور افراد متفرقه مورد بررسی قرار گرفت.

,

در ادامه جلسه، مقرر گردید پیش از آغاز مسابقه، سازمان لیگ برنامه‌های فرهنگی خود را به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی و همینطور با پلاکاردهایی برای حمایت از مردم مظلوم غزه به خاطر اتفاقاتی که اخیرا رخ داده است، برگزار کند.

,

تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست قرمز و دروازه‌بان با لباس مشکی و تیم استقلال با لباس‌های یکدست آبی و دروازه‌بان با لباس سفید به میدان خواهند رفت.

,

این مسابقه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

,

سایر موارد مربوط به بازی شامل موارد ترافیکی و تمهیدات مربوط به مسائل پزشکی توضیح داده شد و قرار شد که نماینده ایفمارک در هتل دو تیم حاضر باشند و قبل از اعزام تیم‌ها به ورزشگاه، تست تب سنجی را برای اعضای دو تیم انجام بدهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه