اخبار داغ

درخواست سهرابیان از نوبخت برای قهرمان روئینگ

نصیری به نفع ملایی کنار کشید/ تکلیف نماینده قایقرانی در المپیک روشن شد

نصیری به نفع ملایی کنار کشید/ تکلیف نماینده قایقرانی در المپیک روشن شد
با کنار کشیدن بهمن نصیری، تکلیف نماینده قایقرانی در المپیک روشن شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی اعلام کرد بهمن نصیری قهرمان روئینگ سنگین وزن آسیا فرصت حضور در بازیهای المپیک را در اختیار نازنین ملایی قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پس از کسب دو عنوان نایب قهرمانی در مسابقات روئینگ سهمیه المپیک ژاپن توسط بهمن نصیری و نازنین ملایی و سهمیه بندی فدراسیون جهانی روئینگ مبنی بر انتخاب و معرفی یکی از این دو توسط فدراسیون، علی رغم جلسات متعدد کمیته فنی و نظر خواهی از مربیان و صاحب نظران، بررسی نتایج دو قهرمان در مسابقات قهرمانی آسیا ۱۳۹۹، کسب سهمیه المپیک ۱۴۰۰، رکوردهای تمرینی و حتی استانداردسازی رکوردهای کسب شده با حریفان در مسابقات فوق الاشاره و رکوردهای جهانی و المپیک اختلاف معنی داری مشاهده نشد. در این بین بهمن نصیری قهرمان روئینگ تک نفره سنگین وزن آسیا با رفتاری جوانمردانه فرصت را در اختیار خانم ملایی قرار داده و در این انتخاب بسیار دشوار یاری‌رسان فدراسیون شدند.

,

سهرابیان این خبر را در جلسه روسای فدراسین های ورزشی با نوبخت اعلام کرد.

,

نصیری طی پیامی قایقرانی اعلام کرد: با توجه به قوانین پیچیده فدراسیون جهانی مبنی بر انتخاب یک نفر از بین من و خانم ملایی، علی رغم شانس بالاتری که جهت انتخاب شدن دارم. به منظور کاهش فشار بر فدراسیون و شخص سهرابیان از این چالش فرساینده کناره گیری می نمایم.

,

در همین راستا و با توجه به درخواست سهرابیان از نوبخت برای بکارگیری فوری این قهرمان قایقرانی، نوبخت نامه به‌کارگیری وی را امضا کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه