اخبار داغ

خانواده قایقرانی در سیل سالهای اخیر رشادت نشان دادند

سهرابیان: نصیری یک پهلوان است، برای او هر چه در چنته دارید بگذارید/ پناهنده های قایقرانی برمی گردند

سهرابیان: نصیری یک پهلوان است، برای او هر چه در چنته دارید بگذارید/ پناهنده های قایقرانی برمی گردند
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: نصیری یک پهلوان است، برای او هر چه در چنته دارید رو کنید.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در نشست محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور با روسای فدراسیون‌های المپیکی اظهار داشت ورزش واقعا مظلوم بوده و‌ اگر نیازهای واقعی فدراسیون ها برطرف می شد، روسای فدراسیون ها وقت برای مدیریت داشتند، نه جنگیدن.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به دستاوردهای قایقرانی در حوزه اجتماعی گفت: خانواده قایقرانی در سیل سالهای اخیر با اعزام به مناطق سیل زده، از نخستین افرادی بودند که رشادت نشان دادند در حالی که مسئولین فقط برای عکس گرفتن آمدند. ورزشکاران من به آلمان نرفتند و جریمه چند هزار دلاری را متحمل شدند.

,

وی با اشاره به نتایج قایقرانی در انتخابی المپیک بیان داشت: کار ارزنده‌ای صورت گرفت اما برنامه ریزی ها در گزینشی المپیک اما به گونه ای بود که صرفا دارندگان مدال طلا می توانستند در توکیو حاضر شوند.

,

سهرابیان در ادامه از رفتار پهلوانانه بهمن نصیری تمجید کرد و تاکید نمود: تماس‌هایی برای انتخاب ۲ المپین کشور می‌گرفتند. اما یکی از این دوستان با تاکید بر استحقاقش روی حضور در المپیک، سعی داشت این فشار سنگین را از روی من خارج کند و با توجه به این که از آذربایجان به ایران آمده، از این مسئله انصراف داد. وی مانند یک پهلوان است و رفتار و منش خاصی از خود نشان داد. بهمن نصیری از حضور در المپیک انصراف داد و من خواهش می کنم برای او شغل مناسب و درخوری تدارک دیده شود. به بعدا موکول نکنید و برای او هرچه در چنته دارید، بگذارید.

,

وی همچنین از بازگشت قایقرانان پناهنده ایران خبر داد و گفت: پناهنده‌های این رشته برای بازی‌های آسیایی به ایران برمی‌گردند و با آغوش باز پذیرای‌شان هستیم. ورزشکاران ما نیازهای شان برطرف نشده که از ایران خارج می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه