اخبار داغ

کارشناسان درباره شرایط تیم ملی چه گفتند؟

نامجومطلق: آمادگی لژیونرها نقطه اتکای تیم ملی است/ درخشان: تیم ملی از نظر مهره چیزی کم ندارد

نامجومطلق: آمادگی لژیونرها نقطه اتکای تیم ملی است/ درخشان: تیم ملی از نظر مهره چیزی کم ندارد
تعدادی از کارشناسان و بازیکنان فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تعدادی از کارشناسان و بازیکنان فوتبال ایران در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی در بازی های برگشت انتخابی جام جهانی صحبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*نامجومطلق: آمادگی لژیونرها نقطه اتکای اصلی تیم ملی است

, *نامجومطلق: آمادگی لژیونرها نقطه اتکای اصلی تیم ملی است,

مجید نامجومطلق ملی‌پوش اسبق تیم ملی و مربی سابق استقلال در ابتدا درباره شرایط تیم ملی گفت: اینکه در بازی‌های دور رفت با کادر فنی قبلی تیم‌ملی امتیاز‌های خوبی کسب نشد و عملکرد مناسبی نداشتیم، برای همه واضح است. متاسفانه امتیازهای زیادی در دور رفت از دست دادیم، اما کلا تیم های ایرانی و به خصوص تیم ملی فوتبال کشورمان، مرد روزهای سخت است و همیشه در شرایط خاص از اوج مشکلات عبور کردیم.

,

"مهمترین فاکتور تیمی ما غیرت و عرق ملی بازیکنان است" نامجو مطلق با بیان این جمله ادامه داد: درست است که می توانستیم با شرایط بهتری به مسابقات دور برگشت برسیم، اما نمونه‌های زیادی مانند مسابقات انتخابی جام جهانی 1998 در بازی مقابل استرالیا و انتخابی جام جهانی 2014 در بازی با کره جنوبی میزبان را در کارنامه داریم. خوشبختانه لژیونرها در شرایط بسیار خوبی قرار دارند که با تکیه بر آن و توانایی سایر بازیکنان، صعود به مرحله بعد کاملا ممکن است.

,

وی درباره اردوی کیش گفت: اینکه برای شبیه‌سازی شرایط آب و هوایی راهی این جزیره می‌شویم، اقدام بسیار مثبتی است. البته اگر شرایط، اجازه برگزاری بازی تدارکاتی در چند روز باقیمانده تا شروع مسابقات را می‌داد، بسیار بهتر بود. اقدامی که توسط بحرین و تاجیکستان انجام شد. به هرحال ایجاد هماهنگی بین لژیونرهایی که در کشورهای مختلف مشغول فعالیت هستند، کار آسانی نیست.

,

ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره حریفان تیم ملی گفت: عراق همیشه برای ما یک حرف سرسخت بوده که از پتانسیل فوتبال خوبی برخوردار است. حتی در غرب آسیا و از میان تیم‌های عربی شبیه‌ترین فوتبال را به فوتبال ایران دارد که شاید به خاطر هم مرز بودن و نزدیکی جغرافیایی است و در هر دوره حتی در شرایط جنگی نیز عملکرد خوبی از خود نشان داده است. از طرفی تقابل با بحرین نیز همیشه با حساسیت‌های زیادی همراه بوده به خصوص الان که میزبان است و باید انتظار هر چیزی را داشته باشیم.

,

وی در پایان اشاره کرد: باید بپذیریم که شرایط سختی در پیش است و با نگاهی کاملا باز راهی بحرین شویم. از نظرم این یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام بدهیم، در واقع باید از اینکه در چه موقعیتی قرار داریم کاملا آگاه باشیم و مراقب شرایط غیرفنی باشیم.

,

, ,

 

,

*درخشان: تیم ملی از نظر مهره چیزی کم ندارد

, *درخشان: تیم ملی از نظر مهره چیزی کم ندارد,

حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به وضعیت تیم ملی فوتبال در چهار بازی پیش رو اظهار داشت:  فکر می‌کنم تیم ملی شانس بالایی برای صعود به دور بعد انتخابی جام جهانی داشته باشد. تیم ما از نظر مهره چیزی کم ندارد و می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. بازیکنانی که در اروپا  بازی می کنند شرایط مناسبی دارند.

,

وی در حمایت از اسکوچیچ بیان کرد: انتقاد همیشه هست اما باید منصفانه و درست باشد. دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشور است و باید از او حمایت کنیم. در مقطعی هستیم که فقط از تیم ملی و همه اعضا و ارکان آن باید حمایت شود. من فکر می کنم الان زمان درستی برای انتقاد نیست من و هرکس دیگری که در این فوتبال حضور دارد باید از تیم ملی حمایت کند و مسئولیت خودمان را انجام بدهیم. حمایت کلامی و تقویت روحیه بازیکنان تیم ملی به نفع آنها بوده و برای انتقاد باز هم وقت است. اگر الان تمرکز‌ها روی انتقاد از تیم ملی باشد، آرامش ملی‌پوشان از بین می‌رود.

,

درخشان درباره چهار دیدار برابر هنگ کنک، بحرین، کامبوج و بحرین اظهار داشت: بازیکنان ما همیشه در برابر تیم های شرق آسیا یک سر و گردن از نظر تکتیک و تاکتیک بالاتر بودند. بنظرم تیم ملی آنقدر توان بالایی در زمین دارد که می تواند بحرین و عراق را با دو گل ببرد. بازیکنان باید فارغ از مسائل حاشیه ای که همیشه تیم های عربی برای ما درست کردند، تمرکزشان فقط در زمین مسابقه باشد. پیروزی یک شرایطی دارد و یکی از آن شرایط این است که فعل خواستن را صرف کنید. مطمئن هستم اگر بچه ها از نظر روحی و روانی آماده بازی با این دو تیم باشند ، بدون تردید در این دو تیم را در خاک بحرین شکست خواهیم داد.

,

پیشکسوت فوتبال با اشاره به لیست اعلام شده تیم ملی گفت: به نظر من لیست خوبی است اما هر زمانی لیست اعلام می‌شود، بعضی از بازیکنان خوب بیرون از لیست می‌مانند. همه کسانی که در این لیست دعوت شدند، بسیار خوب هستند و باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. با وجود اینکه میزبانی را از ما گرفتند وجود و غیرت بازیکنان تیم ملی می‌تواند مشت محکمی بر کسانی که حق تیم ملی را از آن گرفتند، بکوبد. امیدوارم بازیکنان با تمام تلاش‌شان مسابقات را سپری کنند و در پایان بتوانیم مسیر صعود به جام جهانی را پیدا کنیم.

,

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی گفت: بازی‌های پیش‌رو بسیار سخت است و باید ثابت کنیم که فوتبال ما از تیم‌های بحرین، عراق و کامبوج فراتر است. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و آنها می‌توانند با عملکرد خود محرومیت ما را در میزبانی مسابقات جبران کنند.

,

, , ,

 

,

*کریمی: با ستاره های تیم ملی، به جام جهانی صعود می کنیم

, *کریمی: با ستاره های تیم ملی، به جام جهانی صعود می کنیم,

فرشته کریمی یکی از بهترین بازیکناان تیم ملی فوتسال بانوان ایران و قهرمان آسیا وی درباره شرایط تیم ملی کشورمان گفت: تمرینات تیم ملی به زودی از سر گرفته می شود تا بازیکنان با انگیزه بالا زیر نظر کادر فنی فعالیتهای خود را برگزار کرده و بتوانند بهترین عملکرد را در بحرین به جای بگذارند. شرایط بسیار سختی حاکم است اما از نظر من هیچ چیزی غیر ممکن نیست. این موضوع را فوتبالی ها به خوبی می دانند و امیدواریم که شاهد موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان باشیم.

,

فرشته کریمی ضمن ابراز امیدواری برای صعود تیم ملی به جام جهانی قطر بیان کرد: من به صعود با ستاره های تیم ملی انید زیادی دارم. این تیم از بازیکنانی بهره می برد که در داخل و خارج از کشور بهترین عملکرد را در تیم های خود داشته و موفق بوده اند. این بازیکنان افتخار ما هستند و می توانند در سخت ترین شرایط، بهترین کمک را به تیم ملی فوتبال ایران داشته باشند تا شاهد حضور در جام جهانی قطر باشیم.

,

بهترین بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا در سال 2015 افزود: دوست دارم به تمام اعضای تیم ملی و کادرفنی بگویم که ما و میلیون ها ایرانی پشتوانه شما هستیم. بدون شک تعداد زیادی از طرفداران تیم ملی فوتبال خانم هستند و حتی بیشتر از آقایان به این ورزش علاقه دارند. بسیاری از مادران دعا می‌کنند تا این عزیزان به موفقیت برسند.

,

وی در پایان خطاب به تیم ملی فوتبال ایران گفت: میخواهیم در جام جهانی قطر شما را ببینیم. درست است که در بحث میزیانی ایران و حتی جام باشگاهها ما را اذیت کردند، اما با قدرت نمایی در بحرین به جام جهانی صعود کنید تا نشان دهید با همت و تلاش هیچ چیزی برای شما غیر ممکن نیست.

,

, , ,

 

,

*غلامی: ملی پوشان ایران توانایی عبور از این پیچ تاریخی را دارند

, *غلامی: ملی پوشان ایران توانایی عبور از این پیچ تاریخی را دارند,

نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال و قهرمان آسیا اظهار داشت: ایرانی نشان داده که همیشه در هر شرایطی مخصوصا روزهای سخت، مرد عمل بوده و با بهترین عملکرد پرچم پر افتخار ایران را به اهتزاز درآورده است.

,

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص برگزاری رقابتهای مقدماتی به میزبانی بحرین هم گفت: بازیهای سختی را پیش رو داریم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران رخ دهد. با پیروزی، مردم ما دلشان شاد می شود و حالشان خوب. فوتبالیستهای ما نشان دادند در روزهای سخت، اتفاقات خوبی را  رقم می زنند و مرد روزهای سخت هستند.

,

وی هم چنین گفت: میزبانی به ناحق از ایران گرفته شد. اگر میزبان بودیم شرایط خیلی بهتر بود. با تمام اتفاقات بدی که رخ داده و به ناحق میزبانی را از ما گرفتند اما ما می دانیم که بازیکنان تیم ملی، قطعا دست به کارهای بزرگ خواهند زد و توانایی موفقیت و عبور از این پیچ تاریخی را دارند. ایرانی‌ها معمولا در شرایط سخت همیشه به آن چیزی که خواسته‌اند، رسیده اند.

,

غلامی در پایان گفت: امیدوارم با پیروزی در بازیهای پیش رو و صعود به جام جهانی، دل مردم ایران شاد شود و به همه ثابت کنیم که ما برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه