اخبار داغ

انتصاب دبیر و نایب رییس بانوان کمیته جانبازان و معلولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

انتصاب دبیر و نایب رییس بانوان کمیته جانبازان و معلولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی
طی جلسه‌ای با حضور مازیار ناظمی، دبیر و نایب رییس بانوان کمیته جانبازان و معلولان فدراسیون معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، طی جلسه‌ای با حضور مازیار ناظمی، دبیر و نایب رییس بانوان کمیته جانبازان و معلولان فدراسیون معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این جلسه طی احکام جداگانه "مصطفی نظری به عنوان دبیر کمیته جانبازان و معلولان و مسئول آموزش بخش این کمیته" و خانم "مهری ذاکری به عنوان نایب رییس زن کمیته جانبازان و معلولان" منصوب شدند.

,

مازیار ناظمی، رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با تاکید بر حمایت حداکثری از جامعه هدف این کمیته اظهار داشت: ما در فدراسیون سعی داریم امکانات و شرایط لازم برای رونق گرفتن این کمیته قراهم شود و به زودی محلی را درنظر خواهیم گرفت تا کمیته جانبازان و معلولان بتواند فعالیت‌های خود را عملی کند.

,

وی افزود: تلاش ما این است که بهترین مسابقات را برای جامعه جانبازان و معلولان و خانواده آنها برگزار کنیم و طبق برنامه‌ریزی که صورت دادیم اولین مسابقات ما در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

,
نظری: فعالیت رشته‌های رالی و اسلالوم برای جانبازان و معلولان پررنگ می‌شود
, نظری: فعالیت رشته‌های رالی و اسلالوم برای جانبازان و معلولان پررنگ می‌شود,

مصطفی نظری، دبیر کمیته جانبازان و معلولان و مسئول آموزش بخش این کمیته در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون با اشاره به برنامه‌ریزی درنظر گرفته شده برای این کمیته و درخصوص دیدار با رییس فدراسیون اظهار داشت: برای فعال کردن این کمیته به یکسری امکانات نیاز داشتیم و در این خصوص جلسه‌ای را با آقای ناظمی برگزار کردیم و احکام خود را نیز گرفتیم. 
,
,

وی افزود: در گام اول می‌بایست ما اطلاعات آماری از جامعه هدف خود داشته باشیم و اینکه چه تعداد از جانبازان و معلولان عزیز علاقه‌مند هستند در این رشته فعالیت کنند. آن چیزی که فعلا مشخص است ما باید در دو رشته رالی و اسلالوم برنامه‌ریزی انجام دهیم، هرچند ممکن است یکسری بخواهند در رشته ریس نیز شرکت کنند. 
نظری ادامه داد: این کمیته در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نوپا است و شاید هنوز خیلی‌ از جامعه جانباز و معلول کشور اطلاعی نداشته باشند که اینچنین کمیته‌ای مشغول به فعالیت است. برگزاری رالی خانواده راهکار بسیار مناسبی است که می‌توانیم علاقه‌مندان به این رشته را جذب کنیم و در ادامه اگر متقاضیان به رشته‌های دیگر نیز باشد برای راه‌اندازی مسابقات این رشته‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.
دبیر کمیته جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم برای موفقیت این کمیته اطلاع‌رسانی مناسب است که بتوانیم به نحو احسن علاقه مندانی که دوست دارند در مسابقات اتومبیلرانی شرکت کنند را جذب کنیم.

,
,
,

حدادی رییس کمیته جانبازان و معلولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز که در جلسه معارفه دو عضو جدید کمیته حضور داشت درخصوص صحبت‌های انجام شده با رییس فدراسیون گفت: در دیدار با آقای ناظمی درباره بحث آموزش جانبازان و معلولان و خانواده آنها که علاقه‌مند به شرکت در مسابقات اتومبیلرانی هستند صحبت کردیم. 
وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی که کمیته انجام خواهد داد کلاس‌هایی را برگزار می‌کنیم و قصد ما این است که معلومات و آگاهی متقاضیان را بالا ببریم. هدف ما این است که با توجه به مناسبت‌های مختلف مسابقات رالی و اسلالوم را برگزار کنیم.

,
,

مهری ذاکری، نایب رییس زن کمیته جانبازان و معلولان با تشکر از اقداماتی که فدراسیون برای این کمیته در نظر گرفته است، گفت: خوشبختانه این کمیته با برنامه‌ریزی صورت گرفته در تهران و استان‌های دیگر فعال خواهد شد. از 6 سال گذشته این کمیته راه‌اندازی شد ولی متاسفانه در تهران فعال نبود و فقط در چند استان موفق شدیم مسابقات را برگزار کنیم. 
وی افزود: حدود 60 نفر از جامعه معلولان شامل آقایان و بانوان که علاقه مند به حضور در رشته های اتومبیلرانی بودند در این مدت آموزش دادیم. قطعا با برنامه ریزی بهتر می‌توانیم تعداد نفرات بیشتری را نیز جذب کنیم.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه