اخبار داغ

بعد از المپیک مسابقات آسیایی و مسابقات جهانی را خواهیم داشت

هروی: به کسب سهمیه مهدی زاده امیدواریم/ به پورشیب ظلم شده، حق او حضور در المپیک است

هروی: به کسب سهمیه مهدی زاده امیدواریم/ به پورشیب ظلم شده، حق او حضور در المپیک است
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: امیدوارم در مسابقات پیش رو با توجه به نبود کاپیتان تیم، امیر مهدی زاده بتواند سهمیه المپیک را کسب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته درباره رویدادهای بعدی مسابقات که در پاریس برگزار می شود و سرمایه گذاری و برنامه ریزی بر روی کاراته کاران اظهار داشت: بیشتر روی امیر مهدی زاده برنامه ریزی کردیم تا در مسابقاتی که در ۲۳ خرداد ماه برپا می شود، بتواند شرکت و در آنجا سهمیه را کسب نماید و بتوانیم با سهمیه کامل در المپیک شرکت کنیم. مهدی زاده هم شرایط خوبی دارد و بخاطر شرایط خاص اش برای کسب سهمیه فشارهای زیادی را تحمل می کند اما بازیکن بسیار با تجربه و ایده آلی است و امیدوارم این مسیر را طی و سهمیه را کسب کند. امیر مهدی زاده پر افتخارترین کاراته کار کشورمان در قسمت انفرادی است و کمترین حق اش این است که این سهمیه را کسب نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی تیم کاراته از شرایط کسب سهمیه عنوان کرد: در مسابقاتی که برای کسب سهمیه برگزار می شود، سهمیه وزن ها با یکدیگر ادغام خواهد شد. همیشه این مسابقات در سه وزن منفی ۶۰ و ۶۷ بود که در حال حاضر وزن ها ادغام و فقط وزن منفی ۶۷ برگزار خواهد شد که نفرات اول تا سوم سهمیه المپیک را خواهند گرفت.
,
هروی افزود: ما اردوهای متصل به رقابت های المپیک را در پیش داریم و بازیکنان برای اینکه آمادگی خود را از دست ندهند، این اردوها تا قبل از المپیک ادامه دارد و چون بعد از آن در مهر ماه مسابقات آسیایی و در آبان ماه هم مسابقات جهانی را خواهیم داشت.
,
او شرایط ذبیح الله پورشیب را اینگونه عنوان کرد: تلخ ترین ماجرای کاراته عدم حضور کاپیتان تیم ملی است بازیکنی که از نظر درجه بندی سهمیه را گرفته ولی با توجه به قوانین و قواعد فدراسیون ایشان را در المپیک نداریم. بسیار به پورشیب ظلم شده چون بازیکنی که کسب سهمیه کند و نتواند در المپیک شرکت کند خیلی غیرقابل توجیه است. ذبیح الله پورشیب چندین سال است که در تیم کاراته بسیار اثرگذار بوده و قهرمانی های متعددی را برای کشور کسب کرده است.
,
هروی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در پایان اظهار داشت: ما در سال ۹۸ و زمانی که اتفاقات رنکینگ افتاد و گفتند که بخاطر کرونا مسابقات کنسل شود، پیگیر حضور پورشیب در کنار تیم ملی بودیم و رایزنی هایی را در این خصوص انجام دادیم. به نظر من کمترین حق او حضور اینگونه کنار تیم است و امیدواریم این امکان فراهم شود چون واقعا سرمایه کاراته کشور می باشد و جامعه ورزش هم باید نگاه ویژه تری به ذبیح الله پوشیب داشته باشد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه