اخبار داغ

دیدار سفیر ایران در کرواسی با اعضای تیم ملی تیراندازی

دیدار سفیر ایران در کرواسی با اعضای تیم ملی تیراندازی
در حاشیه برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی با اعضای تیم ملی تیراندازی دیدار و گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در این دیدار صمیمانه کادر فنی و اعضای تیم ملی گزارشی از نحوه تمرینات و عملکردشان در رقابتهای قهرمانی اروپا که به میزبانی کشور کرواسی در حال برگزاری است به سفیر ایران در زاگرب ارائه دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی خطاب به ملی پوشان ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم گفت: باعث خوشحالی من است که در کنار شما هستم و با شما گفتگو می‌کنم. کسب شش سهمیه المپیک افتخاربزرگی است که به شما و جامعه ورزش تبریک می‌گوییم.
,
سفیر ایران در زاگرب به تلاش تیراندازان در راه المپیک اشاره کرد و افزود: شما تیراندازان سفیران کشورمان هستید و با تلاشی که از شما می بینم امیدوارم در بازی های المپیک بتوانید به قله های موفقیت دست یابید و پرچم خوش رنگ کشورمان را در عرصه های بین المللی به اهتزازدر آورید.
,
در ادامه علی دادگر در ارتباط تلفنی با سفیر ایران در کرواسی بیان داشت: حمایت شما باعث دلگرمی تیم ملی تیراندازی کشورمان است که امیداورام این ورزشکاران در مسابقات جام جهانی سربلند و موفق باشند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه