اخبار داغ

متاسفم که قدر اینچه درگاهی را نمی‌دانند

مدنی: ژیمناستیک ایران تا 4 سال قبل هیچ جایگاهی در دنیا نداشت/ برخی ها من را یاد عمروعاص می‌اندازند

مدنی: ژیمناستیک ایران تا 4 سال قبل هیچ جایگاهی در دنیا نداشت/ برخی ها من را یاد عمروعاص می‌اندازند
رییس شاخه ژیمناستیک هنری ایران گفت: ژیمناستیک ایران تا 4 سال قبل هیچ جایگاهی در دنیا نداشت و متاسفم که قدر اینچه درگاهی را نمی‌دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر مدنی، رییس شاخه ژیمناستیک هنری ایران در گفت‌وگو با دانا درباره عملکرد زهرا اینچه درگاهی در 4 سال گذشته اظهار داشت: بیشترین افتخارات ژیمناستیک ایران در 4 سال گذشته رخ داده است. ما در مسابقات جام جهانی، رقابت‌های قهرمانی آسیا، المپیک جوانان و... مدال‌هایی کسب کردیم که بیشتر آنها برای اولین بار بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: همچنین برگزاری دوره‌های مختلف مربیگری و داوری که تا قبل از دوره ریاست خانم اینچه درگاهی سابقه نداشت یکی دیگر از اقدامات ماندگاری بود که در 4 سال گذشته انجام شد.
,
 
,
مدنی تصریح کرد: ژیمناستیک ایران تا 4 سال قبل هیچ جایگاهی در دنیا نداشت، اما الان دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد. کسب 3 تشویق‌نامه از فدراسیون جهانی و همینطور انتخاب خانم اینچه درگاهی به عنوان یکی از 20 مدیر برتر زن جهان این موضوع را اثبات می‌کند. 
,
 
,
مدنی گفت: در چند روز گذشته یکی دو نفر که تا پیش از این نقش حامی فدراسیون را به خوبی بازی می‌کردند، موضع خودشان را تغییر داده‌اند. این افراد من را یاد عمروعاص می‌اندازند. عمروعاص با وجود اینکه پشت سر امام علی(ع) نماز می‌خواند اما با معاویه بود. این رنگ عوض کردن‌ها به هیچ وجه پسندیده نیست.
,
 
,
وی در پایان خاطرنشان کرد: با کارهایی که وزارت ورزش انجام داد ارزش خانم اینچه درگاهی نزد ما نه تنها کمتر نشد که بیشتر هم شد. متاسفم که قدر او را نمی‌دانند؛ اما تاریخ در خصوص تلاش‌هاس رئیس فدراسیون و البته سنگ‌اندازی‌هایی که علیه او شد قضاوت خواهد کرد.  در این مدت تماس‌های زیادی با من گرفته شد؛ اما تا پایان حامی خانم اینچه درگاهی خواهم ماند.؛ چون او 4 سال و با وجود همه مشکلات به ژیمناستیک ایران خدمت کرد. ان‌شاأالله شاید تا چند روز آینده اتفاقات خوبی رخ دهد.
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه