اخبار داغ

مربیان فولاد و سایپا چه گفتند؟

نکونام: برای بودن در جمع مدعیان به بردن نیاز داریم/ آقازاده: یقین داشته باشید سایپا در لیگ برتر می ماند

نکونام: برای بودن در جمع مدعیان به بردن نیاز داریم/ آقازاده: یقین داشته باشید سایپا در لیگ برتر می ماند
مربیان فولاد و سایپا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر هم صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر بین تیم ‌های سایپا و فولاد اظهار داشت: حساسیت بازی فردا برای هر دو تیم یکسان است. تیم سایپا برای جنگ با تیم‌هایی که در جدول کنار هم هستند، به میدان می‌آیند و ما نیز برای رقابت با دیگر تیم‌ها برای رسیدن به بالای جدول تلاش می‌کنیم. در دو سه هفته اخیر که تغییر سرمربی داشتند، سبک و شیوه بازی آن‌ها کاملا عوض شده است و متفاوت بازی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: می‌دانیم سایپا تیم خوب و با کیفیتی است که بازیکنان خوبی دارد، تمام تمرکز ما باید روی تیم خودمان باشد تا بتوانیم به مانند همه مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشیم و تلاش کنیم تا ان‌شاءالله به موفقیت برسیم.
,
سرمربی فولاد تصریح کرد: نکته ای که حائز اهمیت است و باید به آن دقت داشته باشیم این است که در بازی عقب افتاده باید با تمام توان به مصاف حریف برویم و تلاش کنیم چرا که برای بودن در جمع مدعیان به آن نیاز داریم و این را به بازیکنان هم گفته‌ام که باید بهترین عملکرد را در ادامه مسابقات داشته باشیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.
,
 
,
*آقازاده: یقین داشته باشید سایپا در لیگ برتر می ماند
,
کوروس آقازاده مربی تیم فوتبال سایپا که به دلیل محرومیت فراز کمالوند، در نشست خبری قبل از دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر بین سایپا و فولاد شرکت کرده بود درباره این مسابقه اظهار داشت: فردا بازی خیلی مهمی را با تیم خوبی به اسم فولاد پیش رو داریم که نمایش تحسین برانگیزی در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. فولاد فوتبال را فکورانه بازی می‌کند و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد.
,
وی افزود: شناخت به نسبت خوبی از فولاد پیدا کرده‌ایم و سعی می‌کنیم فردا با ارائه یک فوتبال مطلوب نتیجه خوبی به دست آوریم. از وقتی فراز کمالوند و کادرفنی جدید تیم سایپا را تحویل گرفت شاید نمی‌توانستیم تغییری در بازیکنان ایجاد کنیم اما تنها هدف‌مان این است سطح کیفی بازیکنان را ارتقا بدهیم و در بازی‌های باقی‌مانده هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.
,
مربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه با توجه به برنده نشدن این تیم در زمین در 10 هفته اخیر آیا می‌توانند فولاد را شکست بدهند تصریح کرد: برای برنده شدن تمام تلاش خود را می کنیم اما اینکه تیمی در چند هفته متوالی نتوانسته برنده شود به ذهنیت بازیکنان بازمی‌گردد. تلاش کردیم این ذهنیت را عوض کنیم و فکر می‌کنم بتوانیم موفق باشیم.
,
آقازاده درباره وضعیت تیم فولاد گفت: تیم بسیار خوبی است که فوتبال را آنگونه که می‌خواهد بازی می‌کند. نتایج نسبتا خوبی هم در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد. کارفنی و دانش فنی مربیانش خیلی بالا است و تیم قابل احترامی است اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و تمام تلاش‌ خود را برای اینکه فردا برنده از زمین بیرون بیاییم به کار می‌گیریم.
,
وی درباره نقطه ضعف سایپا در گلزنی و خط دفاعی قدرتمند فولاد توضیح داد: نقاط ضعف و قوت خود را می‌شناسیم و سعی کردیم در این مدت این مسائل را بهبود ببخشیم. تمام تیم‌ها در مسابقات باقی‌مانده کار سختی پیش رو دارند ولی اولویت تمرینات ما برپایه نقاط ضعف سایپا بوده و هدف کادرفنی جدید هم ترمیم این نقاط ضعف است.
,
مربی تیم سایپا درباره شانس بقای این تیم در لیگ برتر با وجود فشردگی انتهای جدول گفت: قطعا در لیگ می‌مانیم اما کار بسیار سخت است. باید تمام تلاش خود را به کار کرفته و همدل شویم تا بتوانیم بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم. یقین داشته باشید سایپا در لیگ برتر خواهد ماند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه