اخبار داغ

تور جهانی تنیس| پولات از ترکیه و صفی از ایران در فینال تک نفره دختران/ دختران ایران قهرمان بخش دوبل شدند

تور جهانی تنیس| پولات از ترکیه و صفی از ایران در فینال تک نفره دختران/ دختران ایران قهرمان بخش دوبل شدند
در ادامه مسابقات تور جهانی نماینده ایران به همراه تنیسوری از ترکیه به فینال تکر نفره صعود کر و دختران ایران قهرمان بخش دوبل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس: در ادامه برگزاری رقابت های تور جهانی تنیس در زمین های مجموعه شهید باکری که با حمایت شرکت تیپاکس و با شعار شتاب، سرعت و دقت برگزار می شود، مشکات الزهرا صفی از ایران و پولات از ترکیه با برتری مقابل حریفان خود به فینال راه یافتند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در مرحله نیمه نهایی این مسابقات و در بخش دختران، رومینا زینالی با نتیجه (۲-۶ و ۴-۶) مغلوب پولات از ترکیه شد و مشکات الزهرا صفی با نتیجه (۲-۶ و۱-۶) مقابل ماندگار فرزامی به پیروزی رسید. 
,
فینال این دوره از رقابت ها فردا مابین مشکات الزهرا صفی از ایران و پولات از ترکیه برگزار می شود. در بخش دختران تنیسورهایی از کشورهای ایران، ترکیه و بلژیک حضور داشتند.
,
 
,
*دختران ایران قهرمان بخش دونفره تور جهانی زیر ۱۸ سال شدند
,
فینال مسابقات تور جهانی تنیس دختران با قهرمانی تیم ایران پایان یافت. 
,
با مشخص شدن نفرات راه یافته به فینال بخش انفرادی، فینال بخش دو نفره دختران با حمایت شرکت تیپاکس و با شعار شتاب ، سرعت و دقت برگزار و در پایان تیم مشکات الزهرا صفی به همراه درسا چراغی عنوان قهرمانی را تصاحب کردند. 
,
در پایان این دیدار زوج مشکات الزهرا صفی و درسا چراغی با نتیجه (۲-۶ و ۲-۶) در مجموع ۲ بر صفر از سد ماندگار فرزامی و رومینا زینالی عبور کرد‌ند تا عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کنند. زوج فرزامی و زینالی دوم شدند. 
,
همچنین عنوان سوم مشترک به تیم های پرنیا رکن ابادی از ایران و لارا اروقو از ترکیه و تیم ‌دو نفره ترکیه رسید. 
,
این مسابقات فردا با انجام دیدار پایانی بخش انفرادی مابین مشکات الزهرا صفی از ایران و پولات از ترکیه به پایان می رسد. در بخش دختران تنیسورهایی از کشورهای ایران، ترکیه و بلژیک حضور داشتند.
,
این دوره از رقابت ها با حمایت شرکت تیپاکس و با شعار شتاب، سرعت و دقت از یکم لغایت ۸ خرداد ماه در مجموعه شهید باکری و در ۲ بخش انفرادی و دو نفره برگزار می گردد. 
,
سرداوری مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه