اخبار داغ

ایران صفر - ژاپن 3

لیگ ملت‌های والیبال| استارت ناامیدکننده ایران با آلکنو؛ یک ست هم از ژاپن نگرفتیم!/ غفور امتیازآورترین بازیکن ایران شد

لیگ ملت‌های والیبال| استارت ناامیدکننده ایران با آلکنو؛ یک ست هم از ژاپن نگرفتیم!/ غفور امتیازآورترین بازیکن ایران شد
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف ژاپن رفت و در سه ست متوالی بازنده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌ها والیبال در دیداری تمام آسیایی مقابل ژاپن قرار گرفت. با نظر ولادیمیر آلکنو در بازی امروز محمدطاهر وادی، میثم صالحی، میلاد عبادی‌پور، سید محمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، امیر غفور و محمدرضا حضرت‌پور بازی را برای ایران شروع کردند. سعید معروف در این مسابقه به دلیل سرماخوردگی در ترکیب تیم ایران قرار نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دقایقی قبل از شروع بازی خبر رسید که سعید معروف به دلیل سرماخوردگی در ترکیب تیم ملی حاضر نخواهد بود و این یک شوک به آلکنو و تیمش بود که مجبور شدند با یک پاسور وارد سالن شوند.

, دقایقی قبل از شروع بازی خبر رسید که سعید معروف به دلیل سرماخوردگی در ترکیب تیم ملی حاضر نخواهد بود و این یک شوک به آلکنو و تیمش بود که مجبور شدند با یک پاسور وارد سالن شوند.,

این نخست بازی رسمی تیم ملی والیبال زیر نظر آلکنو بود. ایران در این بازی با ارائه یک نمایش ضعبف و دور از انتظار و با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 22 و 26 بر 24 مغلوب حریف خود شد.

,

به این ترتیب نخستین شکست تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها ثبت شد. نمایش ضعیف شاگردان آلکنو در این مسابقه موجب شد تا شوک بزرگی به والیبال ایران وارد شود.

,

در نمایش امروز تیم ایران، ناهماهنگی مشخص بود. تیم ملی البته در ست سوم فرصت رسیدن به پیروزی را داشت اما به شکل عجیبی مسابقه را از دست داد.

,

ایران در بازی بعدی خود باید فردا از ساعت 14:30 مقابل روسیه به میدان برود.

,
*غفور امتیازآورترین بازیکن ایران شد
, *غفور امتیازآورترین بازیکن ایران شد,
 
,
پشت خط زن تیم ملی والیبال عنوان امتیازآورترین بازیکن تیمش در دیدار مقابل ژاپن را کسب کرد.
,
 
,
در پایان این مسابقه امیر غفور، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران توانست 15 امتیاز کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن تیمش را به خود اختصاص دهد. در طرف مقابل، ایشیکاوا موفق به کسب 18 امتیاز شد و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را کسب کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه