اخبار داغ

حمایت فدراسیون فوتبال از بانوان در این سالها بی سابقه بوده

ایراندوست: با واکسیناسیون تیم فوتبال بانوان، یکی از نگرانی های بزرگ ما رفع شد

ایراندوست: با واکسیناسیون تیم فوتبال بانوان، یکی از نگرانی های بزرگ ما رفع شد
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: واکسینه شدن باعث شد که یکی از نگرانی های بزرگ ما رفع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان در آستانه بازیهای مقدماتی آسیا واکسینه شدند. مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در این باره گفت: طبق قولی که شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال داده بود، خدا را شکر در این اردو تمام اعضای تیم ملی امروز واکسینه شدند و بابت این موضوع برای اعزام به بلاروس خیالمان راحت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه با تشکر از عزیزی خادم اضافه کرد: با توجه به شناختی که از رئیس فدراسیون فوتبال دارم و می دانم که ایشان از ابتدا تمام تلاش شان را برای توسعه و رشد فوتبال بانوان در این راه انجام می دهند و حمایتی که امروز از بانوان شد در این سالها بی سابقه بوده، از طرف تمام اعضای تیم ملی از عزیزی خادم تشکر می کنم. همچنین از دکتر امین نوروزی، دکتر علیرضا رئیسی و دکتر سیدکامل تقوی نژاد، معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان یکی از اعضای کادر فنی قدردانی و تشکر می کنم. واکسینه شدن باعث شد که یکی از نگرانی‌های بزرگ ما رفع شود.
,
سرمربی تیم ملی بانوان در پایان اظهار داشت: بدون شک این امر با هماهنگی و پیگیری های فدراسیون برای بانوان رقم خورد. امیدوارم این بیماری هرچه زودتر از کشور ما و تمام دنیا ریشه کن شود و تمام مردم کشور عزیزمان هم با مساعدت مسوولان واکسینه شوند و همه به زندگی طبیعی خودمان برگردیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه