اخبار داغ

با حضور باقری و هاشمیان باید حواشی مدیریت شود

سیدصالحی: بحرین و عراق استاد حاشیه هستند/ ایران در منامه باید با دو مهاجم بازی کند

سیدصالحی: بحرین و عراق استاد حاشیه هستند/ ایران در منامه باید با دو مهاجم بازی کند
بازیکن سابق فوتبال کشورمان گفت: دیدار مقابل بحرین و عراق بسیار مشکل است و ایران در منامه باید با دو مهاجم بازی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمهدی سیدصالحی بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال سپاهان، استقلال و پرسپولیس و تیم ملی درباره اوضاع تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: بعد از رفتن آقای ویلموتس فشار زیادی بر روی تیم ملی جهت انتخاب سرمربی وجود داشت که در نهایت آقای اسکوچیچ را انتخاب کردند. آقای اسکوچیچ در تیم های که سرمربیگری کرده توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره شرایط تیم ملی در انتخابی جام جهانی گفت: تمام فکر و ذکر ما این روزها صعود تیم ملی است، چرا که اگر این اتفاق صورت نگیرد فوتبال ما عقب می افتد و اعتبارش زیر سوال می رود. انشالله تیم ملی بتواند با روحیه بالا در دیدارهای پیش رو حضور یابد و تفکرات آقای اسکوچیچ را به خوبی پیاده کند و همانند دیدارهای دوستانه ای که پیش از این انجام شد، نتیجه بگیرد. هرچند از نظر من کشورهای دیگر مانند بحرین دیدارهای دوستانه بهتری را تدارک دیدند و مقابل سوئد و اوکراین بازی کردند.

,

او درخصوص کم بودن بازی های دوستانه تیم ملی و احتمال عدم هماهنگی میان بازیکنان توصیح داد: شما دیدید که تیم ملی والیبال ما مقابل ژاپن سه بر صفر بازی را واگذار کرد و علت آن هم این بود که بازیکنان تیم ملی والیبال ما یکی دو سال کنار یکدیگر بازی نکردند و آمادگی لازم را نداشتند. در فوتبال ما نیز تا مدت ها ثبات مدیریتی وجود نداشت و فدراسیون بدون رییس مانده بود و با سرپرستی اداره می شد و ماجرای قرارداد ویلموتس هم مشکلات زیادی برای فوتبال ما ایجاد کرد. اما به هر حال علیرغم این مشکلات این روزها همه در تلاش هستند تا بازیکنان تیم ملی را از لحاظ فیزیکی و روحی - روانی به نحو احسن آماده کنند و راهی بحرین سازند.

,

مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال با اشاره به حواشی موجود در منامه گفت: تیم هایی مانند بحرین و عراق استاد حاشیه هستند و تلاش می کنند بازیکنان ما را به حاشیه ببرند که امیدوارم با حضور کریم باقری و وحید هاشمیان که سابقه و تجربه بالایی دارند، این حواشی به نحو احسنت مدیریت شود. ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم و بازیکنان ایرانی مرد روزهای سخت هستند و می توانند در اوج سختی کارهای بزرگی انجام دهند. امیدوارم با حضور بازیکنان بزرگی مثل مهدی طارمی که این روزها فوق العاده برای ما افتخار آفرین بوده و در اوج آمادگی به سر می برد و بازیکنان دیگری مانند سردار آزمون و سعید عزت اللهی و... تیم ملی ما بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند.

,

وی افزود: شکی نیست که تیم ملی ما کار بسیار دشواری پیش رو دارد چرا که برای صعود باید تمام بازی های باقیمانده را ببرد. دیدار مقابل بحرین و عراق بسیار مشکل است. به نظر من میان تمام کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، عراق تنها تیمی است که سخت کوشی بازیکنانش مشابه بازیکنان ایرانی است و لژیونرهای عراقی خیلی سریع با تیم ملی شان هماهنگ می شوند. در هر صورت امیدوارم بازیکنان ما بتوانند با روحیه و اعتماد به نفس بالا در تمام بازی ها حضور یابند و نتیجه بگیرند.

,

سیدصالحی که با رادیو ایران گفتگو می کرد، در مورد مهاجمان تیم ملی و بهترین روش استفاده از آن ها تاکید کرد: ما در حال حاضر مهاجمان بسیار خوبی مانند مهدی طارمی، سردار آزمون و کریم انصاری فرد را در اختیار داریم که سابقه حضور در جام جهانی را دارند و کنار هم بازی کرده اند. یا بازیکنی مثل کاوه رضایی که هرچند مدتی مصدوم بود اما توانست در خط حمله شارلوای بلژیک نتایج قابل قبولی کسب کند. علیرضا جهانبخش در لیگ برتر انگلیس بازی می کند که واقعا سطح فوتبالی بسیار بالایی دارد. هرچند فرصت بازی کمتر به او داده شد اما به هرحال او بازیکن قابلی است و تجربه زیادی دارد.آقای اسکوچیچ در بازی های دوستانه تیم ملی سیستم های مختلفی مانند 1-3-2-4 و 2-4-4 را تست کرد. از نظر من تیم ملی در بازی های پیش رو باید با دو مهاجم بازی کند. سردار آزمون و مهدی طارمی مهاجمانی هستند که بیشتر باید داخل محوطه جریمه قرار بگیرند تا بخواهند به کناره ها میل پیدا کنند. به نظر من آمادگی بالای آزمون و طارمی می تواند هر دفاعی را آزار دهد و دفاع حریف را شکننده کند. دیدار تیم ملی مقابل کامبوج می تواند فرصت خوبی برای آقای اسکوچیچ باشد تا نفرات مختلف را تست کند و بهترین ترکیب را مقابل بحرین و عراق بدست آورد. قاعدتا تیم ملی ما مهره های زیادی در اختیار دارد و انشالله که با تمرکز بالا و تفکرات آقای اسکوچیچ بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه