اخبار داغ

حضور حاجی‌صفی در مرکز میدان ایده مناسبی نبود؛

آشوبی: درخشش طارمی، آزمون و قدوس اصلاً عجیب نیست/ اسکوچیچ تعویض‌های خوبی داشته و مشکل تیم ملی را می‌فهمد

آشوبی: درخشش طارمی، آزمون و قدوس اصلاً عجیب نیست/ اسکوچیچ تعویض‌های خوبی داشته و مشکل تیم ملی را می‌فهمد
هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: کادرفنی تیم ملی فوتبال نشان داده که ایرادات را به‌موقع متوجه می‌شود و تعویض‌های خیلی خوبی هم تدارک می‌بیند.
[

فرزاد آشوبی، هافبک پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون برتری یوزهای ملی‌پوش کشورمان مقابل تیم ملی فوتبال بحرین اظهار داشت: از لحاظ کیفیت فردی به مراتب از رقبای نام‌دار خود یعنی بحرین و حتی عراق هم برتر هستیم اما نگرانی‌ها به عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی و اردوهای متمرکز و طولانی‌مدت بازمی‌گشت که اختلالاتی را نیز در هماهنگی بچه‌ها پدید آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: هر چه تیم ملی جلوتر می‌رود، نقیصه‌هایش کم‌تر می‌شود و ریتم بهتری می‌گیرد. ترکیب اولیۀ تیم ملی ایران گرچه مبتنی بر اصلا سرعت در حملات برپا شده بود اما اشکالاتی داشت و حضور احسان حاجی‌صفی نیز در پست هافبک میانی، ایده مناسبی نبود.
,
 
,
آشوبی درباره شرایط کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: با حضور سامان قدوس در میانۀ میدان و بازگشت احسان حاجی‌صفی به پست دفاع چپ که در آن تبحر و تخصص دارد، هم جریان بازی ملی‌پوشان بهبود پیدا کرد و هم بالانس خوبی در زمین به‌وجود آمد که منجر به استفادۀ ما از برتری‌مان برای خلق موقعیت‌ها شد.
,
 
,
ملی‌پوش سابق فوتبال ایران با اشاره به درخشش مهدی طارمی، سردار آزمون و سامان قدوس بیان داشت: این‌ها بازیکنانی برتر و بالاتر از سطح فوتبال قارۀ آسیا هستند و عجیب نیست که عملکرد و خلق موقعیت خوبی از آن‌ها ببینیم. البته در میانۀ میدان فکر می‌کنم استفاده از احمد نوراللهی به‌رغم نمایش خوبش، تفکر صحیحی نبود و برای موقعیت‌سازی به بازیکنی با مختصات سامان قدوس نیاز داشتیم.
,
 
,
فرزاد آشوبی در این باره خاطرنشان کرد: در میانۀ میدان نیاز به بازیکنی دفاعی‌تر مانند سعید عزت‌اللهی داشتیم که خیال بال‌های تدافعی هم راحت‌تر باشد و موقعیت‌سازی هم به قدوس سپرده شود. مقابل تیمی مانند عراق به درخشش سعید نیاز خواهیم داشت و فکر می‌کنم حضورش برای‌مان مایۀ برتری در فاز تدافعی و انتقال توپ خواهد بود.
,
 
,
هافبک پیشین سرخابی‌های تهرانی درمورد تعویض‌های دراگان اسکوچیچ طی ۲ بازی اخیر اذعان داشت: کادرفنی تیم ملی فوتبال نشان داده که ایرادات را به‌موقع متوجه می‌شود و تعویض‌های خیلی خوبی هم تدارک می‌بیند. مثلاً حضور سامان قدوس در زمین مقابل تیم ملی فوتبال بحرین هم تصمیم صحیحی بود و هم به‌موقع رخ داد تا زمان بیش‌تری ازدست نرود. البته آمدن مهدی قایدی، مهدی ترابی و مرتضی پورعلی‌گنجی هم اهمیت داشت و به تیم ملی کمک کرد.
,
 
,
آشوبی نهایتاً درخصوص نقاط ضعف نیازمند به ترمیم رختکن ملی‌پوشان برای موفقیت مقابل تیم ملی عراق گفت: بازیکنان بسیار خوبی داریم و دست سرمربی کروات برای ایده‌های مختلف باز است. کناره‌های تیم ملی ایران باید تقویت شود و با حمایت بیش‌تری در فاز تهاجمی مواجه شود. مرکز زمین و مقابل خط دفاع‌مان نیز باید در تقابل با عراق مستحکم‌تر شود و فاصلۀ بین نقطۀ انتهایی و خط بالایی هم کاهش یابد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه