اخبار داغ

انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای| انصراف 2+1 کاندیدا/ نطق جنجالی یک انصرافی علیه یک کاندیدای دیگر

انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای| انصراف 2+1 کاندیدا/ نطق جنجالی یک انصرافی علیه یک کاندیدای دیگر
در انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای 3 کاندیدا انصراف دادند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از ساعت ۱۰ امروز ۱۹ خردادماه در سالن استاد ابوالقاسم فارسی محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیتۀ ملی المپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مجمع عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، فضل‌الله باقرزاده نایب‌رئیس کمیتۀ ملی المپیک و مسعود ملکی به‌عنوان سرپرست فعلی فدراسیون حضور داشتند.

,

برای شرکت در انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در نهایت تنها ۵ نفر به نام‌های مسعود امینی باغبان‌دارانی، مهرعلی باران‌چشمه، مجتبی جوهری، محمدکاظم کوهی و علی‌رضا زند تأیید صلاحیت شدند.

,

در این مجمع ۲ کاندیدا به‌نام‌های مسعود امینی و علی‌رضا زند حاضر نشدند و این‌گونه انصراف خود را از رقابت در انتخابات ریاست فدراسیون اعلام کردند. مسعود امینی با ارسال نامه‌ای خطاب به مجمع، انصراف خود را به‌نفع مهرعلی باران‌چشمه بیان داشت.

,

محمدکاظم کوهی در نطق پیش از برگزاری رأی‌گیری، روند انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی را مهندسی‌شده و نامعتبر دانست و به دیگر نامزد این مجمع یعنی مهرعلی باران‌چشمه، اتهاماتی نظیر ارعاب اعضای مجمع و ایجاد مهندسی در ساختار انتخابات را وارد کرد. این صحبت‌های او توسط عبدالحمید احمدی، معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با واکنشی شدیدالحن مواجه شد.

,

وی پس از ایراد اعتراضات خود و واگذار کردن مخاطبانش به عدالت الهی، به نفع مجتبی جوهری کناره‌گیری کرده و مجمع را پیش از برگزاری انتخابات ترک نمود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه