اخبار داغ

ایران ۲ - صربستان ۳؛

لیگ ملت‌های والیبال| کواچ رگِ خواب آلکنو را در دست گرفت/ شکست تیم دوم ایران مقابل سرمربی سابق!

لیگ ملت‌های والیبال| کواچ رگِ خواب آلکنو را در دست گرفت/ شکست تیم دوم ایران مقابل سرمربی سابق!
دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان در هفتۀ هفتم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با پیروزی حریف صرب خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامۀ هفتۀ سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ در ریمینی ایتالیا، تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان از ساعت ۱۲:۳۰ امروز پنج‌شنبه ۲۰ خردادماه به‌وقت ایران مقابل یک‌دیگر صف‌آرایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بلندقامتان والیبال ایران که شب گذشته توانستند با کسب نتیجۀ قاطع ۳ بر صفر به یک برتری شیرین و حساس در تقابل حیاتی مقابل تیم ملی والیبال ایالات متحدۀ آمریکا دست یابند و تا رتبۀ پنجم در جدول رده‌بندی بالا بیایند، در دومین دیدار خود از هفتۀ سوم به مصاف شاگردان اسلوبودان کواچ رفتند.

,

ولادیمیر آلکنو، سرمربی روس تیم ملی والیبال کشورمان برای این دیدار دست به چند تغییر زد و با ترکیبی مشتمل بر سعید معروف، محمدطاهر وادی، بردیا سعادت، صابر کاظمی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا فیاضی، رضا عابدینی، علی شفیعی، مسعود غلامی، محمدرضا حضرت پور و آرمان صالحی تیره‌پوشان ایرانی را راهی میدان کرد.

,

ملی‌پوشان والیبال ایران در ست نخست توانستند با پوئن‌شماری ۲۵ بر ۲۱ از پسِ سرخ‌پوشان صرب بربیایند. ست دوم اما بر وفق مراد شاگردان آلکنوی روس نبود و صربستانی‌ها توانستند با امتیاز ۲۵ بر ۱۵، مقتدرانه ایرانی‌ها را مقهور کنند. ست سوم با رالی‌های پیاپی و پوئن‌گیری‌های متوالی دو تیم پیگیری شد تا درنهایت این تیم ملی والیبال ایران باشد که با کسب امتیاز ۲۸، صربستان ۲۶ امتیازی را شکست دهد. ست چهارم و پنجم با پوئن‌شماری ۲۵ بر ۲۲ به‌سود شاگردان کواچ و ست نهایی نیز با امتیاز ۱۵ بر ۸ به پایان رسید تا در مجموع، تیم ملی والیبال صربستان ۳ بر ۲ ایران را شکست دهد.

,

, ,

امیرحسین اسفندیار ۱۷ و بردیا سعادت ۱۶ امتیاز در این دیدار برای ایران و دراژن لوبوریچ ۲۳ امتیاز برای صربستان کسب کردند.

,

والیبالیست‌های تیم ملی ایران در واپسین دیدار خود در هفتۀ سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱، از ساعت ۱۲:۳۰ فردا جمعه ۲۱ خردادماه به‌وقت ایران مقابل تیم ملی والیبال آلمان قرار خواهند گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه