اخبار داغ

ماجدی: شناسایی و توسعه استعدادها در فوتبال یکی از وظایف مهم کمیته جوانان است

ماجدی: شناسایی و توسعه استعدادها در فوتبال یکی از وظایف مهم کمیته جوانان است
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید در فینال رقابتهای لیگ برتر جوانان کشور شاهد فوتبال ناب ایرانی از سوی هر دو تیم بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقات فینال لیگ برتر جوانان کشور برگزار شد و تیم پیکان توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. میرشاد ماجدی، عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس کمیته جوانان با حضور در این مسابقه گفت: با توجه به وظایف ذاتی کمیته جوانان در خصوص برگزاری مسابقات لیگ کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید برای تماشای این مسابقه به همراه غلامرضا جباری، رئیس دپارتمان جوانان به ورزشگاه ایران خودرو رفتیم و از نزدیک این مسابقه را نظاره کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
ماجدی: شناسایی و توسعه استعدادها در فوتبال یکی از وظایف مهم کمیته جوانان است
,
رئیس کمیته جوانان در ادامه اضافه کرد: بازی بسیار خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. هم تیم پیکان و هم فولاد مبارکه سپاهان در سطح بالایی بازی کردند و شاهد فوتبال ناب ایرانی در فینال لیگ برتر جوانان کشور بودیم. ای کاش ویروس کرونا نبود و مردم از نزدیک این بازی زیبا را می دیدند
,
 
,
.عضو هیات رئیسه فدراسیون با اشاره به مقوله استعدادیابی در فوتبال خاطر نشان کرد: موضوع استعدادیابی فوتبال چند سالی است در کشور ما نیز مانند بسیاری از کشور های موفق فوتبال جا افتاده است. با توجه به اهدافی که کمیته جوانان درخصوص استعدادیابی فوتبال پایه کشور دارد و این را در دستور کار قرار داده است. شناسایی و توسعه استعدادها در فوتبال یکی از وظایف مهم کمیته جوانان است. مطمئنا جوانان و نوجوانان بسیاری، در سراسر کشور از استعداد های بالایی برخوردارند و تنها نیازمند به داشتن فرصت برای دیده شدن، هستند. بنظرم حضور مسئولین کمیته جوانان و استعدادیاب استانها در این مسابقات مهم است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه