اخبار داغ

به مدیران فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان تبریک می گویم

ذوالفقارنسب: ملی پوشان یکبار دیگر قدرت خود را در آسیا به نمایش گذاشتند

ذوالفقارنسب: ملی پوشان یکبار دیگر قدرت خود را در آسیا به نمایش گذاشتند
کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است تیم ملی کشورمان با عملکرد بسیار خوب، یک شور و شوق اجتماعی را در داخل کشور بوجود آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران با کسب 18 امتیاز توانست به عنوان تیم نخست گروه سوم م به مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کرد. بیژن ذوالفقارنسب بعد از صعود تیم ملی گفت: قبل از هر چیزی این موفقیت را به جامعه ورزش کشور و خصوصا جامعه فوتبال تبریک می گویم. بازیکنان با عملکردی بسیار خوب و آبرومندانه در قالب یک گروه  بازیهای دور برگشت را با 4 پیروزی به پایان رساندند. من اعتقاد دارم فوتبال ایران در ذات خود یکسری ظرفیت ها و قابلیت های بالایی دارد که هرگاه بحث ابراز وجود، روزهای سخت و احتمالا ناممکن پیش می آید، یک پدیده در وجود این بچه های ایرانی بوجود می آید که من این مقوله را حفظ میهن پرستی می دانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
کارشنان فوتبال در ادامه اضافه کرد: آنچه مسلم است این مسئولیت آموزشی و بدست آوردنی نیست، بلکه یک خصیصه بسیار مهم است که در ذات ایرانیان هست. بازیکنان باهوش ایرانی در این مسابقات عملکرد بسیار خوب و مناسبی داشتند که نمونه آن را ما فقط در استرالیا دیده بودیم و بچه ها یک بار دیگر در منامه آن را تکرار کردند. ملی پوشان کشورمان یکبار دیگر قدرت و توانمندی خودشان را به آسیا نشان دادند.
,
 
,
 وی اضافه کرد: با توجه به جو و فضایی که در بحرین حاکم بود، تیم ملی به مصاف بحرین و عراق دو حریف دیرینه (بدگوشت) رفت و توانست علاوه بر پیروزی با این دو تیم، رکورد و طلسم شکنی کند. معتقدم تیم ملی کشورمان با عملکرد بسیار خوب در بحرین یک شور و شوق اجتماعی را در داخل کشور بوجود آورد و این نکته را به ما می رساند که فوتبال ما چقدر در درون خودش جوانان شایسته ای و باهوشی دار که حاضر هستند برای کشورشان فدارکاری کند. امیدوارم این ظرفیت ها در فوتبال ما بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و برای این توجه، فوتبال ما نیاز به یک مدیریت کلان در سطح کشور دارد.
,
 
,
کارشناس فوتبال در پایان با اشاره به صعود ایران به مرحله بعد رقابت‌ها خاطر نشان کرد: در مرحله دوم مسابقات تیم‌های قدرتمندی حریف ایران هستند. باید در خصوص اردوها، بازیهای تدارکاتی و ترمیم ساختار تیمی که به منامه رفت، برنامه ریزی خیلی مدون و صحیحی داشته باشیم. فدراسیون فوتبال باید برای حضوری موفق تیم ملی در مرحله نهایی بسیار با برنامه جلو برود. مجددا به کادر فنی، بازیکنان و مسئولین فدراسیون این صعود مقتدرانه را تبریک می گویم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه