اخبار داغ

۵ تکواندوکار در روز پایانی روی شیاپچانگ می‌روند

تکواندو قهرمانی آسیا| یک طلا، یک نقره و سه برنز برای هوگوپوشان ایران در روز دوم/ جمع مدال‌های ایران به ۱۲ رسید

تکواندو قهرمانی آسیا| یک طلا، یک نقره و سه برنز برای هوگوپوشان ایران در روز دوم/ جمع مدال‌های ایران به ۱۲ رسید
در پایان دومین روز از بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، یک مدال طلا، یک نقره و 4 برنز توسط هوگوپوشان کشورمان کسب شد تا جمع مدال‌های ایران به عدد 12 برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2021 – لبنان با حضور 189 تکواندوکار از 21 کشور از روز گذشته (چهارشنبه – 26خردادماه) در سالن "نوهاد نوفال" بیروت آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
امروز (پنجشنبه - 27 خردادماه) و در روز دوم این رویداد، مبارزات اوزان 58-، 74- و 87+ کیلوگرم مردان و 49-، 62- و 73+ کیلوگرم گروه زنان برگزار شد که آرمین هادی پور (58- کیوگرم)، امیرمحمد بخشی (74- کیلوگرم)، سجاد مردانی (87+ کیلوگرم)، پریسا جوادی (62- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (73+ کیلوگرم) ملی پوشان تکواندو کشورمان بودند که به مصاف حریفان خود رفتند. همچنین مهدی جلالی (74- کیلوگرم) و نفیسه رنگرززاده (73+ کیلوگرم) نیز که سهمیه حضور در این مسابقات را داشتند، دیگر نمایندگان ایران بودند.
,
 
,
مردانی بر سکوی نخست آسیا ایستاد، .بخشی نایب قهرمان شد و هادی‌پور، جوادی، پوراسماعیل و جلالی به مدال برنز رسید اما رنگرززاده از کسب مدال بازماند.
,
 
,
روز گذشته (چهارشنبه) در پایان رقابت های روز نخست، نگار اسماعیلی موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد؛ حسین لطفی نایب قهرمان شد و 4 مدال برنز نیز توسط غزل سلطانی، ناهید کیانی، فرشته خزایی و زینب اسماعیلی بدست آمد.
,
 
,
اما فردا (جمعه - 28 خردادماه) و در روز پایانی، رقابت های اوزان 63- و 80- کیلوگرم گروه مردان و 67- کیلوگرم گروه زنان پیگیری خواهد شد. سروش احمدی (63- کیلوگرم)، مهران برخورداری (80- کیلوگرم) و ملیکا میرحسینی (67- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان تیم ملی در این روز بر روی شیاپ چانگ می‌روند. سینا بهرامی (63- کیلوگرم) و یلدا ولی نژاد (67- کیلوگرم) نیز از طریق کسب سهمیه جواز حضور در این مسابقات را داشتند که در این روز رو در روی رقبایشان قرار می گیرند.
,
 
,
هدایت تیم ملی مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.  مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی بانوان است و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی مربیان تیم هستند.
,
 
,
مسابقات قهرمانی آسیا 4G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه