اخبار داغ

تورنمنت فوتبال جوانان کافا- تاجیکستان؛

آزمون: حق شاگردانم قهرمانی بود

آزمون: حق شاگردانم قهرمانی بود
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان پس از پیروزی تیمش برابر قرقیزستان گفت: بازیها باید به صورت همزمان برگزار می شد که متاسفانه مسئولین برگزاری این تورنمنت تصمیم دیگری برای روز آخر بازیها گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: در این تورنمنت بازیکنانم از هیچ تلاشی برای موفقیت دریغ نکردند. تیم ما با سه برد و یک تساوی در کافا به کار خود پایان داد و این تازه اول راه است. برنامه های بلند مدتی برای تیم جوانان داریم تا بتوانیم در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در خصوص دیدار ایران برابر قرقیزستان گفت: شاگردانم هر آنچه در توان داشتند، به نمایش گذاشتند. نتیجه این دیدار 4 بر یک بود اما باید گلهای بیشتری به ثمر می رسید. استرس و فشار بازی بسیار زیاد بود.
,
 
,
سرمربی تیم ملی در ادامه بیان کرد: ما باید بازی با ازبکستان پیروز می شدیم اما همانطور که می‌دانید در شرایط نابرابر قرار گرفتیم.از زمانی که وارد تاجیکستان شدیم، قرعه کشی انجام شده بود و استراحتی که برای تیم ها در نظر گرفته بودند به گونه ای بود که بلافاصله، دو بازی پشت سر هم برگزار شد. دوشنبه و سه شنبه بازی افغانستان و ازبکستان انرژی مضاعفی از بازیکنانم گرفت. ما برای حضور دراین تورنمنت فقط دو مرحله اردوی تدارکاتی و یک مرحله اردوی انتخابی داشتیم اما ایمان دارم که بازیکنانم از هیچ تلاشی دریغ نکردند و از نظرم بازیکنانم قهرمان این تورنمنت هستند.
,
 
,
آزمون در پایان گفت: اعتراض خود را به مسئولین برگزار کننده کافا در خصوص اینکه دو بازی روز آخر به دلیل حساسیت بالا، باید به طور همزمان برگزار می شد؛ اعلام کردیم اما فایده ای نداشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه