اخبار داغ

امام جمعه شهر اردل:

مردم بار دیگر وفاداری خود را ثابت کرد

مردم بار دیگر وفاداری خود را ثابت کرد
حجت الاسلام بهرامی گفت: ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور باشکوه و چشمگیر در انتخابات 28 خرداد بار دیگر ثابت کردند که در خط مقدم ولایتمداری و حافظ امنیت و اقتدار کشور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن تقدیر از حضور با شکوه مردم در انتخابات 28 خرداد گفت: مردم شهیدپرور، متدین و ولایت‌مدار اردل همپای ملت سرافراز ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای با اثبات تعهد و وفاداری خود به آرمان‌های شهدا به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند که هرگز دست از آرمان های خود برنخواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

بهرامی اظهارکرد: مردم ما مجدد حماسه دیگری را در پای صندوق‌های رأی خلق کردند و مکر دشمنان را به خودشان برگرداندند.

وی افزود: با وجود تمام مشکلات، نارحتی ها و گله‌مندی ها، بازهم مردم عزیر ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای وفاداری خود را به نظام، انقلاب و رهبری فرزانه، نشان دادند و بدون شک مردم پیروز اصلی انتخابات هستند.

حجت الاسلام بهرامی گفت:برخود لازم میدانم به پاس حضور مردم، که خود صاحبان اصلی انقلاب و کشور هستند از تک تک هموطنانم تقدیر و تشکر کنم. 

وی بیان کرد:اینجانب این حماسه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف و نجیب ایران اسلامی و منتخب مردم حضرت آیت الله رئیسی تبریک عرض کرده و برای مسیر سخت و مسئولیت سنگین پیش رو برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

امام جمعه شهر اردل ادامه داد: آرزومندم جناب آقای آیت الله رئیسی منتخب مردم در چهار سال مدیریت اجرایی، با استفاده از تمام ظرفیت های موجود و جوانان، موجبات رشد و شکوفایی کشور را فراهم آورده و همچنین در رفع مشکلات، خصوصا مشکل اقتصادی و معیشت مردم، نهایت تلاش خود را انجام داده و موفق عمل نمایند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه