اخبار داغ

نماینده منتخب شورای شهر کرمان مطرح کرد؛

راه‌اندازی سامانه شفافیت؛ در راستای برقراری عدالت محوری در جامعه

راه‌اندازی سامانه شفافیت؛ در راستای برقراری عدالت محوری در جامعه
عشرت کردستانی گفت: مهم ترین برنامه ما در چشم انداز کوتاه مدت، راه اندازی سامانه شفافیت و خدمات الکترونیک است تا بتوانیم عدالت محوری را در توزیع همه خدمات و زیر ساخت های شهری انجام دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عشرت کردستانی نماینده منتخب شورای شهر کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در خصوص برنامه های خود در شورای شهر کرمان اظهار کرد: بر اساس برنامه هایی که ما به صورت تیمی بر روی آن ها کار کرده، چشم انداز کوتاه مدت و بلند مدت با توجه به مشکلات کرمان و ظرفیت های استان برای آن ها در نظر گرفته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

راه اندازی سامانه شفافیت در راستای برقراری عدالت محوری در جامعه

, راه اندازی سامانه شفافیت در راستای برقراری عدالت محوری در جامعه, راه اندازی سامانه شفافیت در راستای برقراری عدالت محوری در جامعه,

وی افزود: مهم ترین برنامه ما در چشم انداز کوتاه مدت، راه اندازی سامانه شفافیت و خدمات الکترونیک است تا بتوانیم عدالت محوری را در توزیع همه خدمات و زیر ساخت های شهری انجام دهیم.

,

نماینده منتخب شورای شهر کرمان بیان کرد: رسیدگی به مناطقی تحت عنوان بالا شهر و برخورداری محدود پایین شهر از حداقل منابع قابل توجیه نیست و باید به عدالت منابع توزیع شود، از سوی دیگر حاشیه شهر مورد بی توجهی قرار گرفته که برنامه زیادی برای آن داریم.

,

کردستانی ابراز کرد: به گفته فرمانده سپاه استان حاشیه شهر محل تولید همه آسیب ها و مشکلات بررسی شده و میدان ورود دشمن است و می تواند جوان ما را دچار مشکلات عدیده ای همچون اعتیاد، مشکلات فرهنگی و اجتماعی کند، از این رو باید این میدان را به یک میدان اخلاقی و فرهنگی تبدیل کرد.

,

وی یادآور شد: در ارتباط با حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی ما باید پیشگیری را بر درمان ترجیح داده و در اولویت قرار دهیم، از این رو یکی از راهکارها این است که همه فضاهای شهر دید ورزشی داشته باشند.

,

نماینده منتخب شورای شهر کرمان در ارتباط با گسترش فضاهای ورزشی بانوان مطرح کرد: اگر قانونی از سمت شورا وضع شود، افرادی که به ساخت مراکز تجاری و مسکونی مشغول هستند، موظف باشند در کنار ساخت بنا ساخت مراکز تفریحی را در دستور کار قرار دهند، این امر میسر می شود.

,

بهره مندی از درآمدهای پایدار شهرداری با استفاده از ایجاد مشاغل خرد

, بهره مندی از درآمدهای پایدار شهرداری با استفاده از ایجاد مشاغل خرد , بهره مندی از درآمدهای پایدار شهرداری با استفاده از ایجاد مشاغل خرد,

کردستانی عنوان کرد: البته برخی فضاهای ورزشی در شهر کرمان وجود دارد که بدون استفاده مانده، سانس های زیادی از این مراکز خالی است که می تواند در اختیار همگان قرار گیرد.

,

وی ادامه داد: یکی از برنامه هایی که مورد توجه شورای جدید شهر کرمان قرار دارد توجه به اشتغال زایی است، در این راستا شوراهای کلان شهرهایی همچون تهران و اصفهان به سمت درآمدهای پایدار حرکت کرده موفق شدند، این درآمد پایدار در استان کرمان نه تنها معنی ندارد بلکه با هزینه هایی همچون افزایش عوارض و پروانه های ساخت و ساز تعبیر می شود.

,

نماینده منتخب شورای شهر کرمان تصریح کرد: شهرداری ارگانی است که فضای آن با افزایش فضای کسب و کار در یک راستا قرار دارند از این رو می توان برای تامین نیازها با راه اندازی کارگاه های مختلف تامین درآمد کرد.

,

کردستانی مطرح کرد: در دوره های قبل فرهنگسراهایی در سطح شهر دایر شدند که هیچ استفاده کاربردی از آن ها صورت نمی گیرد، در صورتی که می توان با تبدیل این فرهنگسراها به کارگاه های کسب و کار، به جوانان مهارت های ایجاد شغل را آموخت.

,

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم مشاغل خرد را افزایش دهیم و خانواده ها را با هزینه ۱۰ میلیون تومانی توانمند سازیم.

,

نماینده منتخب شورای شهر کرمان اظهار کرد: در نظر داریم بازارچه های شهرداری را مجدد فعال کرده و از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال استفاده کنیم.

,

کردستانی تشریح کرد: اگرچه معادن بزرگی همچون گل گهر و مس سرچشمه در کرمان قرار دارند اما امکان استفاده از ظرفیت های آن ها وجود ندارد حال آنکه با استفاده از ظرفیت استانداری می توان از این ظرفیت ها استفاده کرد.

,

مطالبه گری از مردم خدمت از مسئولان، مسلک گروه مردمی میثاق

, مطالبه گری از مردم خدمت از مسئولان، مسلک گروه مردمی میثاق, مطالبه گری از مردم خدمت از مسئولان، مسلک گروه مردمی میثاق,

وی یادآور شد: ایراد شورای قبلی کرمان این بود که تنها جلسات موظفی خود را برگزار می کردند در صورتی که حداقل باید یک نماینده در روز چند ساعت وقت خود را صرف فعالیت در شورا کند.

,

نماینده منتخب شورای شهر کرمان اذعان کرد: ما از مردم می خواهیم که به فعالیت های شورای شهر وارد کرده ناظر و مطالبه گر باشند، مسئولان هم خادمین مردم هستند و با کمک مردم کرمانی آباد داشته باشیم.

,

کردستانی متذکر شد: مهم ترین برنامه شورای شهر میثاق برون سپاری فعالیت ها است، در نظر داریم تا کمیته ای از نخبگان در عرصه های مختلف ایجاد کرده و متعهدانه مسائل را حل کنیم.

,

وی افزود: هماهنگی میان شورای شهر و شهرداری برای برنامه ای ۴ ساله وجود ندارد و در نتیجه آن ثرورت مردم  و بیت المال را نابود می کنند که تنها حاصل بی برنامگی سلیقه ای است.

,

نماینده منتخب شورای شهر کرمان گفت: مشکلی که به دنبال عدم نظارت شهرداری ها ایجاد شده این است که شهرداری ها جزیره ای شدند و شهرداری هر منطقه خود مختار و سلیقه ای عمل می کنند.

,

کردستانی بیان کرد: ما با کمک بسیج دانشجویی سامانه ای برا شفاف سازی فعالیت اعضا شورا طراحی کردیم و معتقد هستیم که شفاف سازی به بسته شدن گلوگاه های فساد کمک می کند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این سامانه همه اموال اعضا و خانواده های آن ها اعلام شده و هزینه هایی که جمعیت برای انتخابات صرف کرده است به طور کامل آورده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه