اخبار داغ

خودمان را مکلف به تمکین قانون می‌دانیم؛

رنگرز: استادیوم وطنی قائم‌شهر از تیرماه میزبان نساجی‌چی‌هاست/ نصب و نگهداری از چمن طبیعی به کار زیادی نیاز دارد

رنگرز: استادیوم وطنی قائم‌شهر از تیرماه میزبان نساجی‌چی‌هاست/ نصب و نگهداری از چمن طبیعی به کار زیادی نیاز دارد
مدیرکل ادارۀ ورزش‌وجوانان استان مازندران گفت: چمن طبیعی مستلزم کار زیادی است و امیدواریم چمن مصنوعی با استانداردها فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن رنگرز درباره مراسم رونمایی از تندیس چند قهرمان و پیشکسوت در کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: آیینی درخور و شایسته انجام شده و این اتفاق بزرگ است. امیدوارم موزه بتواند بیش از گذشته ورزش کشور را به تصویر بکشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره ورزشگاه شهید وطنی و اینکه چرا چمن درستی وجود ندارد، عنوان کرد: نساجی ظرفیت زیادی داشته و سبقه خوبی دارد. سکوهای وطنی را ساختیم و کار آن تمام شده، امیدواریم تیرماه شاهد افتتاحیه باشیم و این ورزشگاه میزبان طرفداران نساجی خواهد بود. چمن طبیعی مستلزم کار زیادی است. یک ماه پیش نساجی در نامه‌ای مکتوب تقاضای تعویض چمن را داشتند تا استانداردهای سازمان لیگ را داشته باشد. ابلاغ اعتبار آمده، امیدواریم چمن مصنوعی با استانداردها فراهم شود. 
,
 
,
مدیرکل ادارۀ ورزش‌وجوانان استان مازندران درباره هزینه آن گفت: در استادیوم وطنی زیرساخت هست اما باید تغییراتی در زهکش صورت بگیرد. قیمت‌ها متفاوت است و ما باید این موضوع را در مناقصه بگذاریم. اعداد و ارقام متفاوت بوده که نزدیک به ۳ تا ۴ میلیارد تومان است. اداره کل مازندران آمادگی تعویض چمن را به هر شکلی که باشگاه بخواهد دارد اما نساجی خواسته که چمن مصنوعی باشد. 
,
 
,
رنگرز درباره رای مسابقه پیکان و سایپا، اذعان داشت: ما خودمان را مکلف به تمکین قانون می‌دانیم. هر چه قانون تکلیف کند ما آماده پذیرش آن را داریم. 
,
 
,
رنگرز درباره اینکه برخی از نفوذ در هیات رئیسه برای آراء به نفع خود استفاده می‌کنند، گفت: ما به حرف های درگوشی توجهی نداریم و آیین نامه مبنای عمل است. ما اعتراض خود را گفته‌ایم، هر چه کمیته انضباطی ابلاغ کند تمکین می‌کنیم.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه