اخبار داغ

ثبت سومین رکورد تولید ماهیانه در فولاد سفید دشت

ثبت سومین رکورد تولید ماهیانه در فولاد سفید دشت
مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت، گفت: واحد احیاء مستقیم فولاد سفیددشت با ثبت سومین رکورد متوالی تولید ماهیانه، بهار ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ ایمان سلیمانی، مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت با اعلام این خبر اظهار کرد: با تولید 82هزار و 145 تن آهن اسفنجی در سومین ماه از فصل بهار، رکورد تولید این محصول در واحد احیاء مستقیم فولاد سفیددشت نسبت به آخرین رکورد ثبت شده در اردیبهشت ماه همین سال، به میزان ۱ هزار ۴۵ تن ارتقا یافت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
وی، خاطرنشان کرد: با تولید این میزان محصول در خرداد ماه، علاوه بر ثبت سومین رکورد متوالی در تولید ماهیانه، تولید تجمعی سه ماهه نخست سال 1400 نیز به میزان 12 درصد مازاد بر برنامه محقق گردید.
 
,
,
مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت، با اشاره به عملکرد موفقیت آمیز بزرگترین واحد صنعتی استان در ارزیابی سالیانه مجمع امور شرکت‌های گروه فولاد مبارکه، کسب این گونه موفقیت‌ها را مرهون تلاش شبانه روزی کارکنان، پیمانکاران، تامین کنندگان و سایر شرکای کسب و کار شرکت دانست و گفت: با تقدیر از حمایت‌های سهامداران شرکت (فولاد مبارکه و سازمان ایمیدرو) در جهت دستیابی به توفیقات پی در پی این شرکت، برای آغاز تولید تختال در واحد فولادسازی و ریخته گری تا پایان سال جاری ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه