اخبار داغ

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد؛

بهرمندی بیش از ۱۸۰۰ کشاورز چهارمحالی از تسهیلات طرح کشاورزکارت

بهرمندی بیش از ۱۸۰۰ کشاورز چهارمحالی از تسهیلات طرح کشاورزکارت
حسین بهرامی با اشاره به اینکه کشاورزان بهره‌مند از تسهیلات طرح کشاورزکارت در این استان یک هزار و ۸۷۹ نفر هستند گفت: این تسهیلات ۱۲ درصد با بازپرداخت ۱۲ ماهه است که به بهره‌برداران محصولات استراتژیک شامل گندم، جو و دانه‌های روغنی تعلق می‎‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حسین بهرامی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با جذب مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات کشاورزکارت، چهارمحال و بختیاری مقام اول را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی افزود: این میزان تسهیلات از زمان شروع پرداخت تسهیلات خرید نهاده‌های کشاورزی ازجمله انواع کودهای شیمیایی و سموم  توسط بانک کشاورزی در استان پرداخت شده است.

بهرامی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات کشاورز کارت از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ آغاز شد ادامه داد: کشاورز کارت به‌منظور تأمین سرمایه در گردش خرید کود و سم مود نیاز کشاورزان تولیدکننده محصولات استراتژیک گندم، جو، کلزا است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کشاورزان بهره‌مند از تسهیلات طرح کشاورزکارت در این استان یک هزار و ۸۷۹ نفر هستند گفت: این تسهیلات ۱۲ درصد با بازپرداخت ۱۲ ماهه است که به بهره‌برداران محصولات استراتژیک شامل گندم، جو و دانه‌های روغنی تعلق می‎‌گیرد.

بهرامی تصریح کرد: کشاورز کارت علاوه‌بر تسهیل دسترسی به نهاده‌ها، می‌تواند قابلیت‌های دیگری مانند شفاف‌سازی و پیوند هزینه‏‌های تولید و بیمه کشاورزی به فروش محصولات را داشته باشد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه