اخبار داغ

رونمایی از پوسترهای بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو+عکس

رونمایی از پوسترهای بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو+عکس
آخرین پوسترهای توکیو 2020 که نمادی از تنوع و شادی بازی های پارالمپیک است، رونمائی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیته برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 از دو پوستر این رویداد به عنوان سمبل بازی های المپیک و پارالمپیک و مروج این رویداد بزرگ رونمائی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیش از این 12 پوستر رسمی  با محوریت بازی های المپیک و 8  پوستر رسمی با محوریت بازی های پارالمپیک طراحی شده بود که در نهایت این دو پوستر از میان آنها انتخاب شد.

,

این اولین باری است که به شکل مجزا یک پوستر نمادین برای بازی های پارالمپیک انتخاب شده است.

,

رونمایی از این پوستر در زمره اقداماتی بود که توکیو، میزبان بازی ها، پیش از برگزاری مسابقات می بایست انجام می داد و به منزله میراث فرهنگی برای این دوره از بازی ها محسوب می شود.

,

پوسترهای منتخب به عنوان نماد بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 در موزه المپیک لوزان در سوئیس و همچنین سایر موزه ها و نمایشگاه ها در سرتاسر دنیا به نمایش درخواهد آمد.

,

اندرو پارسونز، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک در این خصوص اظهار کرد: "انتخاب تنها یک پوستر از بین کارهای موجود بسیار سخت بود. پوستر منتخب نشان دهنده شادی و تنوع بازی های پارالمپیک است."

,

گو چوگی پار، طراح پوستر منتخب پارالمپیک هم در همین راستا اضافه کرد: "در این اثر، اراده پارا ورزشکارانی که با چالش ها روبه¬رو می شوند، به تصویر کشیده شده که  شور و اشتیاق آنها غیرقابل مهار است. این شور و اشتیاق، امید بشریت است که در طول قرون متمادی وجود داشته و از اینکه پوستر ما منجر به الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در ورزشکاران حاضر و نسل های بعدی می¬شود، بسیار خرسندیم."

,

آنجلیتا تئو، مدیر بنیاد فرهنگ و میراث المپیک، در خصوص پوسترهای توکیو 2020 گفت: "از اینکه هنرمندان برجسته¬ای از ژاپن و سرتاسر دنیا برای طراحی پوسترهای بازی های توکیو 2020 گرد هم آمدند، بسیار خرسندیم. پوستر منتخب، بیانگر تنوع و همبستگی به عنوان ارزش های المپیک است و برای ایجاد ارتباط میان مردم جهان علی رغم وجود تفاوت ها تلاش می کند.

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه